Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Ο Μπόγρης«αποκαθιστά» τη φήμη της Κοκκίνου και μιλάει για όλα

 «Μόνο καλό μου έχει κάνει αυτός ο άνθρωπος. Σε όλα! Με βοήθησε και ως αθλητή και ως άνθρωπο». Ο Γιώργος Μπόγρης περιγράφει όσα του έχει προσφέρει η Έλλη Κοκκίνου.
Όταν έγινε γνωστή η σχέση της Έλλης Κοκκίνου και του Γιώργου Μπόγρη άρχισαν να... πέφτουν στοιχήματα πόσο θα κρατήσει. Η τραγουδίστρια και ο κατά 19 χρόνια μικρότερός της μπασκετμπολίστα διέψευσαν τις Πυθίες που ήθελαν να τελειώνει το πάθος και να ακολουθούν ξεχωριστούς δρόμους. Ακόμα και τώρα που ο Γιώργος Μπόγρης παίζει την ομάδα της Ανδόρα, έχουν βρει τον τρόπο να μη φθαρεί η σχέση τους από την απόσταση.

Τα χρόνια της σχέσης τους αρκετές φορές τα σχόλια για τις επιδόσεις τους και την ιδιαίτερα εξωστρεφή συμπεριφορά του υποδείκνυαν ως «ένοχη» την Έλλη Κοκκίνου και τη σχέση τους.

Ο 25χρονος μπασκετμπολίστας, που αποφεύγει όλα αυτά τα χρόνια να μιλάει για την προσωπική του ζωή και τη σχέση του με την Έλλη Κοκκίνου, μίλησε στην αθλητική ιστοσελίδα SportDNA για τη σύντροφο του και ξεκαθάρισε ότι εκείνη τον βοήθησε ως άνθρωπο κι ως αθλητή. thetoc.gr

Στην ερώτηση του δημοσιογράφου «Θα συμφωνείς, πάντως, ότι τα τελευταία χρόνια, οτιδήποτε και αν πετύχεις αγωνιστικά, όπως ο τίτλος του πιο βελτιωμένου παίκτη της Α1, σε ακολουθούσε ένα συγκεκριμένο φορτίο. Το όνομα της συντρόφου σου», απάντησε:
«Θυμάμαι ότι δεν έπαιζα στον Παναθηναϊκό και το χρέωναν εκεί. Μα, όταν ξεκίνησε η σχέση μου, ήταν Φεβρουάριος και βρισκόμασταν στα μισά της δεύτερης σεζόν. Θα σου πω, λοιπόν, ότι μόνο καλό μου έχει κάνει αυτός ο άνθρωπος. Σε όλα! Με βοήθησε και ως αθλητή και ως άνθρωπο. Με έκανε να αλλάξω τις διατροφικές μου συνήθειες, να μην παρασύρομαι. Να φροντίζω το σώμα μου και να μην αφήνω ούτε μια μέρα χωρίς να δουλέψω σκληρά. Οι απαντήσεις μου δίνονται στο γήπεδο, όπου κάθε χρόνο βελτιώνομαι και θεωρώ ότι αυτή την περίοδο βρίσκομαι στο καλύτερό μου σημείο».





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ