Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Πρόσκληση σε ομιλία ψυχολόγου στο 7ο και 8ο Δημ.Σχολείων Θήβας

Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες,

Θα ήθελα να σάς καλέσω στην ομιλία που θα κάνω στο σχολείο της κόρης μου, την ημέρα των Τριών Ιεραρχών, που είναι αφιερωμένη στην αξία της μάθησης δια βίου. Θα έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την πολλαπλή ευφυΐα, τα κίνητρα μάθησης, τη συναισθηματική ευφυΐα ως ευνοΐκή προυπόθεση μάθησης, τη βιωματική μάθηση, την ενσυναίσθηση της παιδικότητας, τη θετική ψυχολογία στην ψηφιακή εποχή και τις δυνατότητες που θα μπορούσαν να φέρουν θετικές αλλαγές.

Θα χαιρόμουν να έρθετε. Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

Η είσοδος φυσικά είναι ελεύθερη για όλους.

Ακολουθεί πρόσκληση και τα θέματα που θα καλυφθούν.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Tη Δευτέρα 30 Iανουαρίου, σας προσκαλούμε στον χώρο εκδηλώσεων των Δημοτικών Σχολείων

7ου & 8ου Θήβας

όπου θα πραγματοποιηθεί ομιλία με θέμα:

«Μαθαίνοντας τα παιδιά πώς να μαθαίνουν»

Η ομιλία αφορά τη βιωματική προσέγγιση της πολλαπλής ευφυΐας ώστε να αξιοποιηθούν τα ερευνητικά και εμπειρικά δεδομένα της θετικής ψυχολογίας για το όφελος των παιδιών. Απώτερος σκοπός είναι η παροχή των κατάλληλων ψυχολογικών κινήτρων για μάθηση, η οποία συντελείται στο σχολείο και στη ζωή γενικότερα.

Ώρα συνάντησης: 18.00΄-20.00΄ μ.μ.

Εισηγήτρια: κ. Ιωάννα Ν. Τριπερίνα

Ψυχολόγος MSc.

Διοργάνωση: 7o & 8o Δημοτικά Σχολεία Θήβας και οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων μας


Τα θέματα που θα καλυφθούν:


1.       Πολλαπλή ευφυΐα και κίνητρα μάθησης

Η συναισθηματική ευφυΐα ως ευνοΐκή προυπόθεση μάθησης

2.       Τι είναι η Συναισθηματική Ευφυΐα;
3.       Ποια είναι η σχέση της συναισθηματικής ευφυΐας
με τον εκφοβισμό (bullying);
με την επαγγελματική απόδοση και ηγεσία στο σχολείο;
με τη γονεΐκότητα;
με τον εθισμό;

με την καθημερινότητα των παιδιών;

    Το παράδειγμα της σύγκρουσης, ως ευκαιρίας να καλλιεργήσουμε τη συναισθηματική ευφυΐα

Η βιωματική μάθηση
5.       Πώς μαθαίνουν τα παιδιά από τους γονείς τους;

6.       Πώς μαθαίνουν τα παιδιά στον κόσμο που ζουν;

7.       Η συνειδητοποίηση των αξιών και ποια η σημασία τους στη μάθηση;

    Με ποιον τρόπο προτιμούν να μαθαίνουν τα παιδιά, σύμφωνα με τις ικανότητες και τον τύπο της προσωπικότητάς τους;
    Μπορούμε να κληροδοτήσουμε τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας στα παιδιά μας για να γλιτώσουν από τα δικά μας παθήματα;

Η ενσυναίσθηση της παιδικότητας

    Τι είναι «παιδί» και «παιδικότητα»;
    Ποια η αντίληψη των ενηλίκων για τα παιδιά και ποιες οι προσδοκίες τους;
    Ποια χαρακτηριστικά των γονέων επηρεάζουν την αντίληψή τους για την παιδικότητα;
    Ποια είναι η κρίση του γονεΐκού ρόλου σήμερα;

Η θετική ψυχολογία στην ψηφιακή εποχή και οι δυνατότητες που θα μπορούσαν να φέρουν θετικές αλλαγές

    Ποιες είναι οι βασικές δεξιότητες που απαιτούνται στην ψηφιακή εποχή;
    Θετική Ψυχολογία: η ψυχολογία των συναισθηματικών δυνατοτήτων και αδυναμιών
    Ποιες είναι οι δυνατότητες των παιδιών που θα μπορούσαν να φέρουν θετικές αλλαγές, πώς να τις αναγνωρίσουμε και πώς να τις αξιοποιήσουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ