Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Ο Δ. Ορχομενού κατάσχεσε λογαριασμό λάθος προσώπου, λόγω συνωνυμίας (έγγραφο)



Στην κατάσχεση λογαριασμού σε λάθος οφειλέτη που μάλιστα δεν είναι δημότης του, προχώρησε ο δήμος Ορχομενού όπως καταγγέλει η ίδια μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο facebook. Συγκεκριμένα, όπως της είπαν από το δήμο μετά από επικοινωνία μαζί τους, έγινε λάθος και η κατάσσχεση έπρεπε να είχε γίνει σε κυρία με το ίδιο επίθετο και ίδιο αρχικό ονόματος!

Αναλυτικά η ανάρτηση:

“Μου δίνει εχθές η αδερφή μου μια επιστολή και μου λέει ” ..για να σου φτιάξω τη μέρα ..” … Εν συντομία … Χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση, ενημερώθηκα από την Εθνική Τράπεζα ότι ο Δήμος Ορχομενού κατέσχεσε από λογαριασμό μου το ποσό των 995€…οοοοκκκκκ

Σκέφτηκα …κάτοικος Ορχομενού δεν είμαι, ιδιοκτησίες ( από όσο γνωρίζω εκτός αν έχω κληρονομήσει κάτι) ή κάποια άλλη δραστηριότητα στην περιοχή δεν έχω … so what the f@$*%?? Πως μπορεί και μπαίνει κάποιος στον λογαριασμό μου , μου παίρνει χρήματα χωρίς να έχω ενημερωθεί προηγουμένως ;;;;

Η τράπεζα δεν ήξερε να μου πει οπότε επικοινώνησα με τον αρμόδιο υπάλληλο του Δήμου ( εξυπηρετικότατος οφείλω να πω) .

Χρωστάω νερά από το 2005 μου λέει…. κάνετε λάθος του λέω … Λάθος;; … ωχ έγινε λάθος μου λέει … σε κυρία με το ίδιο επίθετο και ίδιο αρχικό ονόματος έπρεπε να έχει γίνει η κατάσχεση… τώρα πως έφτασαν σε εμένα … χμμμμμ….

Οκ η τράπεζα θα μου αποδεσμεύσει το ποσό σε κάποιες ημέρες κι όλα καλά…

Μου δημιουργούνται όμως ερωτηματικά τόσο για τον τρόπο λειτουργίας των Δήμων , όσο και για την ευκολία με την οποία οι τράπεζες κατάσχουν χρήματα από λογαριασμούς πολιτών χωρίς καμία ειδοποίηση για διασταύρωση στοιχείων.

Κι αν τα έχει κάποιος απόλυτη ανάγκη , κι αν το ποσό ήταν πολύ μεγαλύτερο, κι αν αν αν αν;;

Ελπίζω το περιστατικό να είναι μεμονωμένο και «τυχαίο» και να μην ταλαιπωρούνται χωρίς λόγο πολίτες και κυρίως εκείνοι που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες…γιατί άντε να βγάλουν άκρη…
aftodioikisi.gr
Καλημέρα μας!”



1 σχόλιο:

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ