Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

Σφοδρή αντίδραση της Βάσως Κοροπούλη-Κατσιμίχα για τη δημιουργία αποτεφρωτηρίου στην Ριτσώνα

Την έντονη αντίδραση της Περιφερειακού Συμβούλου κας  Βασιλικής Κοροπούλη- Κατσιμίχα,έχει προκαλέσει η  δημιουργία αποτεφρωτηρίου στην Ριτσώνα.

Δείτε τι έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook.

.Καλησπέρα σας φίλες κ φίλοι .
Θα ήθελα να πω δυο πράγματα για τις ανακοινώσεις του Κου Αλακιώτη , εδώ κ μερικές μέρες δεν βλέπω τίποτα άλλο από την διαφήμιση του αποτεφρωτηρίου στα σύνορα βοιωτιας κ Εύβοιας αν κ το σημείο ανήκει στην Εύβοια .
Θέλω να ρωτήσω τον Κο Αλακιωτη με ποιον τρόπο έχει κάνει κηδεία δικό του ανθρώπου ;1oν
2ον Μας έχει πει εκατό κράτη με ποιο από αυτά έχει κοινή γραμμή κ σχέση η Ελλάδα ; Ζητω να μου πει την χώρα .
3ον Έχει σκεφτεί ότι υπάρχουν άνθρωποι νέοι κ ηλικιωμένοι , καρκινοπαθής , καρδιοπαθής , κ άλλα χίλια θέματα υγείας ;
4ον Μας εξηγεί το πως θα καίγεται ο άνθρωπος μας ενώ δεν παραλείπει διπλα από το κάψιμο να αναφέρει το οικονομικό !!!
5ον ΖΩΗ Κ ΕΥΡΩ ; Κε ΑΛΑΚΙΩΤΗ ;
Κ 6ον Μας εξηγείται πως θα τρίβετε το οστά ; μιλάτε για μίξερ κ σπαστήρες ;
Εγώ μέχρι σήμερα ήξερα ότι τα μίξερ είναι για κέικ η να πάμε ποιο σοβαρά για έτοιμο σκυρόδεμα δηλ μπετόν !
Όπως επίσης η σπαστηρες είναι για την πρώτη θραύση της πέτρας στα λατομεία η νταμάρια !
Κ κάτι τελευταίο δεν ξεκαθαρίζετε ποιος σας δίνει την εντολή εσάς να προβείτε σε όλη αυτήν την ανείπωτη τραγωδία ;
Οι σπαστηρες κε Αλακιωτη τι μάρκα είναι ;
Είναι καλοί ; Κ τι διαμέτρου είναι ; Είναι με μαχαίρια η σιαγονοφοροι;
Σας προκαλώ να βγείτε όπως οφείλεται να μου απαντήσετε ! Θέλω μελέτες περιβάλλοντος ,
Άδειες , κ στοιχεία για τα μυρια που έδωσε η Ελλάδα σε άλλες χώρες !
Θα μου πειτε ποια είστε εσείς κυρία μου κ σας απαντώ : Είμαι μια απλή πολίτης της Θηβας λέγομαι ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑ ΚΟΡΟΠΟΥΛΗ
ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΤΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ Κ ΤΗΣ ΜΕΙΖΟΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΚΛΕΤΣΟΥ .

ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΙΩΤΙΑ ΤΟΥ ΣΟΠΠ ( Πολιτική προστασία )

Κ 2ον ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Κ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Θέλετε κάποια αλη πληροφορία ;
Τηλ 6936676558 .
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΕΓΩ ΚΕ ΑΛΑΚΙΩΤΗ . ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ Όπου μου πειτε . Προτεραιότητα ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΕ ΑΛΑΚΙΩΤΗ , ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠ ΟΤΙ ΣΑΣ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΜΟΥ !!!
Καλές δουλειές .
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΕΝΑ ΜΝΜ ΕΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !

6 σχόλια:

  1. Πιο φθηνά κοστίζει η αποτέφρωση από την αμοιβή παπάδων, μνημόσυνα και γραφεία κηδειων. Τώρα το πως θέλει να ταφεί κάνεις είναι προσωπικό του θέμα, εφόσον υπάρχει ανεξιθρησκεια. Από εκεί και πέρα να χαιδευουμε τα αφτιά των παπάδων με αντάλλαγμα τις ψήφους είναι μέγα σφάλμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλλη η υπόθεση που έγραφε στο προφίλ της , ότι παρακολουθούνε τα τηλέφωνά της , ότι της έσπασαν τους κωδικούς της , ότι την απειλούσανε , ότι παρακολουσε θερμά μέσω .. .. Facebook !!! την ασφάλεια θηβών και Λιβαδειάς να την προστατέψουνε τι απέγινε τελικά , έχουμε κάτι νεότερο ???!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και πως απέκτησες το δικαίωμα κ.Κατσιμιχα να καθορίζεις εσύ για όλους τους άλλους πώς θα γίνει η ταφή; Αλλά όταν είσαι στο συνδυασμό του Αποστόλη, που όταν πεθάνει ζητά επιμόνως να πάρει κάποιος δρόμος το όνομα του η να γίνει άγαλμα, τι να περιμένει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην υπερβάλεις! Εκατό φορές καλύτερος ο Αποστόλης από τον Φανακο! Εξάλλου αυτός ήταν και είναι στην εξουσία και όπως φαίνεται δεν έβαλε κανένα εμπόδιο στο χτίσιμο του αποτεφρωτηριου! Αυτά παθαίνει οποίος ψηφίζει Μπακογιαννη και Φανη

      Διαγραφή
    2. Εντάξει υπερβάλλω. Θέλει μελέτες περιβαλλοντος η κ. Κατσιμίχα.... Και το λέει αυτό πετώντας ένα τσιγάρο από το αμάξι έξω...

      Διαγραφή
    3. Άσε την Κατσιμιχα και τα κουτσομπολιά και δες την ουσία.

      Διαγραφή

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ