Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2021

Μήνυμα του Ιατρικού Συλλόγου Θήβας για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Δότη Μυελού των Οστών


 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΔΟΤΗ

                                                        ΜΥΕΛΟΥ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ


 Το τρίτο Σάββατο του Σεπτεμβρίου, έχει  καθιερωθεί να εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Δότη Μυελού των Οστών.

Ο Ιατρικός Σύλλογος Θήβας στηρίζει και αποτελεί ενεργό συνεργαζόμενο Κέντρο της Τράπεζας Εθελοντών Δοτών Μυελού Των Οστών ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ . 

Το «ΟΡΑΜΑ  ΕΛΠΙΔΑΣ»,  μέσα από την δράση της Τράπεζας εθελοντών Δοτών  έχει εγγράψει στα 7 χρόνια της λειτουργίας του 120.000 εθελοντές δότες στο Εθνικό και Παγκόσμιο αρχείο εθελοντών δοτών και 160 από αυτούς έχουν δώσει μόσχευμα, (οχτώ από αυτούς προέρχονται από την δράση του Συλλόγου μας), έχουν δώσει ζωή σε ισάριθμους  ασθενείς  της Ελλάδας και του εξωτερικού.   Έτσι, η δράση μας παίρνει παγκόσμιο  χαρακτήρα, δίνοντας έμφαση  (emphasis) σε  ελληνικές λέξεις  Panethnic, philanthropist,  care, medicine  therapy, με οικουμενικό νόημα  για την αξία της ζωής και της προσφοράς.  

Η  Παγκόσμια  ημέρα, γίνεται  απόδοση  τιμής και ευγνωμοσύνης  στον Δότη Μυελού των Οστών,  σε αυτόν που γίνεται αγκαλιά, γίνεται ζωή για κάποιον  άγνωστο, ή συγγενή,  για  μικρό παιδί, ή ενήλικα που η διάγνωση του καρκίνου του στερεί το δικαίωμα στην ελπίδα  και ταυτόχρονα ημέρα αναφοράς  ευαισθητοποίησης για την σημασία της εθελοντικής δωρεάς Αιμοποιητικών Κυττάρων.  

ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ. ( Το γράμμα ευγνωμοσύνης προς τον δότη ΔΩΡΟΥ ΖΩΗΣ)

Πέρασα δύσκολες μέρες, αμέτρητες νύχτες πόνου και αγωνίας, μέρες που έπεφτα και δεν άντεχα να ξανασηκωθώ. Ήρθαν μέρες που πάλευα να κρατηθώ στη ζωή για τα παιδιά μου και μέρες που προσπαθούσα να γελάω για να δίνω  χαρά και ελπίδα στους δικούς μου ανθρώπους. Μέρες που ήθελα  να τα παρατήσω… Μοναδική ελπίδα για ζωή να βρεθεί συμβατός δότης.

Και ΝΑΙ ..ΒΡΕΘΗΚΕ!!! και  ήσουν ΕΣΥ!!!!

ΕΣΥ, ο ήρωας μου!

ΕΣΥ, ο άνθρωπος που μου χάρισες πολύτιμες στιγμές με τους αγαπημένους μου!

ΕΣΥ μου χάρισες την ευλογία να βλέπω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν!

ΕΣΥ, χάρισες στα παιδιά μου την μανούλα τους!

ΕΣΥ, χάρισες στους γονείς μου, το παιδί τους!

ΕΣΥ, μου χάρισες χαμόγελο και όνειρα για το μέλλον!

ΕΣΥ, μου χάρισες 3 χρόνια ζωής και προχωράμε……

Τρία χρόνια και επιτέλους ο άγνωστος δότης, ΕΣΥ, είσαι απέναντί μου και εγώ μουδιασμένη δεν μπορώ να αρθρώσω λέξη, παρόλο που έχω σκεφτεί εκατομμύρια φόρες αυτή την στιγμή. Το ευχαριστώ όσο μεγάλο και να είναι φαίνεται λίγο…. τα συναισθήματα μου όμως είναι τεράστια και ξέρω ότι τα νιώθεις και τα βλέπεις στα μάτια μου.

Μου χάρισες το μεγαλύτερο δώρο ,χωρίς αντάλλαγμα , και το μόνο που μπορώ να σου υποσχεθώ είναι να προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος ακολουθώντας το παράδειγμα σου!

Προσεύχομαι να είσαι πάντα γερός, εσύ και η υπέροχη οικογένειά σου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ