Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Τα σενάρια για το τραγικό τροχαίο - Πώς η Porsche σκόρπισε τον θάνατο-BINTEO


Συγκλονισμένη είναι ολόκληρη η Ελλάδα από το μεσημέρι της Κυριακής (26/2), με το τρομακτικό τροχαίο δυστύχημα που συνέβη στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας.

Όσο περνούν οι ώρες, ολοένα και περισσότερα στοιχεία αλλά και τραγικές ανθρώπινες ιστορίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας.

Στο νέο βίντεο που έχει τραβηχτεί από το αντίθετο ρεύμα, φαίνεται ο πατέρας να βγαίνει από την τουαλέτα και να βλέπει σοκαρισμένος την οικογένειά του (γυναίκα και παιδί) να χάνεται.

Ο σύζυγος της αδικοχαμένης Αποστολίας και του μικρού Παύλου, Υπάτιος, δεν θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί ότι λίγα δευτερόλεπτα θα ήταν αρκετά για να κόψουν το νήμα της ζωής στα μέλη της οικογένειάς του.

H Porsche στην οποία επέβαινε ο γιος του ιδιοκτήτη των Jumbo, Γιώργος Βακάκης, έπεσε πάνω στο σταθμευμένο αυτοκίνητο μάρκας Honda, οδηγώντας στον θάνατο και τους τέσσερις εμπλεκόμενους.

Τεσσάρων μηνών έγκυος η αδικοχαμένη γυναίκα;

Συγκλονιστικές είναι οι αποκαλύψεις για τη μητέρα η οποία έχασε τη ζωή της. Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο ξάδερφος του συζύγου της, Γιώργος Κωνσταντινίδης, στο δελτίο ειδήσεων του Alpha, η γυναίκα ήταν τεσσάρων μηνών έγκυος.

Πώς ξεκίνησε η κούρσα θανάτου - Η ΕΛ.ΑΣ. περιμένει τις τοξικολογικές εξετάσεις
Η ΕΛ.ΑΣ. δίνει μεγάλη βάση στην κατάθεση του υπεύθυνου ασφαλείας των Jumbo, ο οποίος φέρεται να κατέθεσε πως το μεσημέρι της Κυριακής ο 24χρονος πήρε το αυτοκίνητό του μαζί με τον συνομήλικο φίλο του και αφού συναντήθηκαν σε κατάστημα της Κηφισιάς με την παρέα του, ξεκίνησαν με προορισμό την Αράχωβα.

Αυτός είναι και ο λόγος που οι αστυνομικοί εξετάζουν το ενδεχόμενο οι επιβαίνοντες της Porsche να βρίσκονταν υπό την επήρεια αλκοόλ. Κάτι τέτοιο θα φανεί με την ολοκλήρωση της νεκροτομής και των τοξικολογικών εξετάσεων, που θα δείξουν αν είχε γίνει νωρίτερα χρήση αλκοόλ.

Η τρομακτική ταχύτητα της Porsche και η κραυγή απόγνωσης του πατέρα

Οι πρώτες εκτιμήσεις έδειχναν ότι η Porsche έτρεχε με πάνω από 200 χλμ., ωστόσο, όπως ανέφερε ο αυτόπτης μάρτυρας Γιώργος Θεοχαρόπουλος στο δελτίο του Star, «περίπου ένα χιλιόμετρο πριν το σημείο του δυστυχήματος με προσπέρασε η Porsche. Ο δρόμος ήταν βρεγμένος αλλά δεν έβρεχε εκείνη την ώρα. Με προσπέρασε κανονικά, από αριστερά, αλλά με υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα. Εγώ πήγαινα με 140, η Porsche ίσως πήγαινε και με 300 χιλιόμετρα την ώρα».

«Την ώρα που με προσπερνούσε, αυτό που κατάλαβα ήταν ένας θόρυβος και ένιωσα ένα τράνταγμα, όπως είναι όταν σε προσπερνάει κάτι με υπερβολική ταχύτητα» εξήγησε.

Την ώρα που σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα, σε πολλά σημεία της εθνικής οδού έβρεχε, με αποτέλεσμα το οδόστρωμα να παρουσιάζει ελαφρά ολισθηρότητα, όχι όμως σε σημείο απόλυτου επηρεασμού του οχήματος.

Ο κ. Θεοχαρόπουλος ήταν ο πρώτος που έφτασε στο σημείο του δυστυχήματος, ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά: «Ήταν ένα πράγμα, να μην καταλαβαίνεις τι έχει συμβεί. Ήταν κομμένο στα δύο το αυτοκίνητο. Είδα έναν άνθρωπο με ξυρισμένο κεφάλι και με λίγες γρατσουνιές, σε κατάσταση αμόκ να φωνάζει “το παιδί μου, η οικογένειά μου”».

Ο αυτόπτης μάρτυρας υποστήριξε επίσης ότι όταν το αυτοκίνητο τον προσπέρασε από αριστερά με ιλιγγιώδη ταχύτητα, βγήκαν καπνοί από τα λάστιχα και στο οδόστρωμα διασκορπίζονταν κομμάτια ελαστικού.

Να σημειωθεί ότι σημαντικό ρόλο στην πρόκληση του δυστυχήματος φέρεται να διαδραμάτισε η απειρία του οδηγού, καθώς δεν συνήθιζε να οδηγάει καθημερινά αυτοκίνητο τέτοιων κυβικών.

Λάστιχα από το 2006 φορούσε η Porsche

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων Alpha, τα λάστιχα ήταν της 48ης εβδομάδας του 2006(!).

Όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος από αυτοψία που έκανε στο σημείο της σύγκρουσης, τα λάστιχα του πολυτελούς αυτοκινήτου με επιβάτες τον Γιώργο Βακάκη και τον φίλο του Ανδρέα Γεωργακόπουλο ήταν χρονολογίας του 2006.
Αν το συγκεκριμένο στοιχείο επιβεβαιωθεί, αυτό σημαίνει ότι τα λάστιχα του supercar ήταν «ηλικίας» 11 ετών.
Και όπως αναφέρεται σε σάι δημοφιλούς εταιρείας παραγωγής ελαστικών, «μετά από πέντε χρόνια ή και περισσότερα σε λειτουργία, τα ελαστικά σας θα πρέπει να επιθεωρούνται λεπτομερώς, τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο. Εάν προκύψει ανάγκη, ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή του οχήματος, σχετικά με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης. Για προληπτικούς λόγους, εάν τα ελαστικά δεν έχουν αντικατασταθεί 10 χρόνια μετά την ημερομηνία κατασκευής τους, η εταιρεία συνιστά να τα αντικαταστήσετε με καινούργια ελαστικά. Ακόμη κι αν φαίνονται να είναι σε καλή κατάσταση για χρήση, ακόμη κι αν το σκάλισμά τους δεν έχει χαμηλώσει προς τον δείκτη φθοράς».
Αυτά είναι τα σενάρια που εξετάζει η αστυνομία για το φρικτό τροχαίο
 1. Στην ταχύτητα της Πόρσε (στο μικροσκόπιο θα μπουν ο εγκέφαλος του οχήματος, ίχνη φρεναρίσματος αν υπάρχουν, εικόνα από κάμερες πριν από το σημείο της πρόσκρουσης, καταθέσεις οδηγών που κινούνταν στην Εθνική Οδό, πορίσματα πραγματογνωμόνων).

2. Εμπλοκή άλλου οχήματος, ενδεχόμενο πρόσκρουσης πριν από την απώλεια ελέγχου.

3. Προσπέραση από δεξιά ή απότομη αλλαγή κατεύθυνσης με υψηλή ταχύτητα (τυχόν επικίνδυνοι ελιγμοί).

4. Κλατάρισμα ελαστικού, ολισθηρότητα οδοστρώματος, αιφνίδια αδιαθεσία οδηγού ή χρήση κινητού τηλεφώνου.

5. Κατάσταση του οχήματος, σύστημα διεύθυνσης (κατάθεση ιδιοκτήτη και υπαλλήλων συνεργείου συντήρησης).

6. Κατάσταση οδηγού – συνοδηγού (ιατροδικαστική, τοξικολογικές – ιστολογικές εξετάσεις προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχουν ενδείξεις αλκοόλ).

7. Ξαφνική απώλεια ορατότητας από καπνό εξάτμισης η σπρέι νερού προπορευόμενου οχήματος.

8. Από το υπουργείο Μεταφορών θα ερευνηθεί αν είχε άδεια ικανότητας οδηγού, ακόμη και αν είχε οδηγήσει ξανά αυτό το γρήγορο σπορ αυτοκίνητο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου