ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ
Σας προσκαλούμε στην περιβαλλοντική εκδήλωση του ΚΠΕ Άμφισσας και του 2ου Νηπιαγωγείου Αλιάρτου, η οποία υλοποιείται -δια μέσου του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας- στο πλαίσιο της εφαρμογής του περιβαλλοντικού προγράμματος Ε - twinning με τίτλο «Ένας δράκος με γυαλιά ψάχνει καθαρά νερά/A dragon with glasses seeks for clean water» από τη νηπιαγωγό κ. Παπαϊωάννου Κωνσταντίνα του 2ου Νηπιαγωγείου Αλιάρτου .
Η εκδήλωση θα γίνει τη Δευτέρα, 15/01/2018 και ώρα: 11 π.μ. στο Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Αλιάρτου και απευθύνεται σε μαθητές Νηπιαγωγείων, καθώς και σε μαθητές Α΄, Β΄, Γ΄ τάξης Δημοτικών Σχολείων που εφαρμόζουν ή θα εφαρμόσουν ανάλογα περιβαλλοντικά προγράμματα.
Οι υπεύθυνοι του ΚΠΕ Άμφισσας θα πραγματοποιήσουν εισήγηση με θέμα:
«Ας γνωρίσουμε τη λίμνη μας Υλίκη», ενώ μαθητές και εκπαιδευτικοί του
2ο Νηπιαγωγείου Αλιάρτου θα παρουσιάσουν δράσεις του
προγράμματος e - twinning «Ένας δράκος με γυαλιά ψάχνει καθαρά νερά/A dragon with glasses seeks for clean water».
Σας προσκαλούμε στην περιβαλλοντική εκδήλωση του ΚΠΕ Άμφισσας και του 2ου Νηπιαγωγείου Αλιάρτου, η οποία υλοποιείται -δια μέσου του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας- στο πλαίσιο της εφαρμογής του περιβαλλοντικού προγράμματος Ε - twinning με τίτλο «Ένας δράκος με γυαλιά ψάχνει καθαρά νερά/A dragon with glasses seeks for clean water» από τη νηπιαγωγό κ. Παπαϊωάννου Κωνσταντίνα του 2ου Νηπιαγωγείου Αλιάρτου .
Η εκδήλωση θα γίνει τη Δευτέρα, 15/01/2018 και ώρα: 11 π.μ. στο Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Αλιάρτου και απευθύνεται σε μαθητές Νηπιαγωγείων, καθώς και σε μαθητές Α΄, Β΄, Γ΄ τάξης Δημοτικών Σχολείων που εφαρμόζουν ή θα εφαρμόσουν ανάλογα περιβαλλοντικά προγράμματα.
Οι υπεύθυνοι του ΚΠΕ Άμφισσας θα πραγματοποιήσουν εισήγηση με θέμα:
«Ας γνωρίσουμε τη λίμνη μας Υλίκη», ενώ μαθητές και εκπαιδευτικοί του
2ο Νηπιαγωγείου Αλιάρτου θα παρουσιάσουν δράσεις του
προγράμματος e - twinning «Ένας δράκος με γυαλιά ψάχνει καθαρά νερά/A dragon with glasses seeks for clean water».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου