http://permisospress.blogspot.com/ |
Το 2% των παραγγελιών που δόθηκαν μεταξύ 12 Νοεμβρίου και 20 Δεκεμβρίου του 2010 έγινε από αγοραστές που προέρχονται από τα δίκτυα όπως το Facebook ή το Twitter, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που διεξήγαγαν από κοινού η Forrester Research και GSI Commerce, σχετικά με την ανάλυση των πωλήσεων των εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σύμφωνα με τη μελέτη, το 40 έως 60% των πωλήσεων των καταναλωτικών αγαθών προέρχεται από τις άμεσες εκστρατείες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η διαφήμιση παραμένει ένα σημαντικό σημείο αγκύρωσης στα πρώτα στάδια της πώλησης.
Τα κοινωνικά δίκτυα θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν κυρίως για την εταιρική επικοινωνία, την εικόνα, τη φήμη και ως ένα θαυμάσιο εργαλείο για CRM, δηλαδή ένα σύνδεσμο, για την αξιοπιστία μεταξύ των πελατών.
Ένα πράγμα είναι σαφές: γίνονται μελέτες και τα συμπεράσματα διαφέρουν. Αυτό σημαίνει ότι η επίδραση των κοινωνικών δικτύων σε όλους τους αγοραστές στο διαδίκτυο δεν είναι ακόμα μετρήσιμη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου