Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Μεγάλες εκπτώσεις και άριστη ποιότητα αναμένονται από τους εμπόρους της Λιβαδειάς

Μεγάλες εκπτώσεις και άριστη ποιότητα αναμένονται από τους εμπόρους της Λιβαδειάς


Την Παρασκευή 15 Ιουλίου ξεκινούν οι καλοκαιρινές εκπτώσεις οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι την Τετάρτη 31 Αυγούστου.
Φέτος λόγω της οικονομικής κρίσης αναμένονται  πραγματικές ευκαιρίες με άριστης ποιότητας εμπορεύματα και μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων προκειμένου και οι καταναλωτές με λιγότερα χρήματα να αγοράσουν περισσότερα είδη αλλά και οι έμποροι να αυξήσουν τον τζίρο τους που έχει συρρικνωθεί σε πρωτόγνωρα επίπεδα.
Κάλεσμα στο καταναλωτικό κοινό απεύθυνε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Λιβαδειάς Κώστας Παπασπύρου προκειμένου «να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία, των μεγάλων ποσοστών των εκπτώσεων, και των πάντα ποιοτικών εμπορευμάτων που έχουν τα καταστήματα της Λιβαδειάς».
Όπως τόνισε ο κ. Παπασπύρου «για τον εμπορικό κόσμο, ο καταναλωτής είναι το κλειδί για την επιβίωση, την επιτυχία και την διατήρηση των επιχειρήσεών και έτσι τον αντιμετωπίζουμε με σεβασμό διαμορφώνοντας μαζί του μια διαρκής σχέση εμπιστοσύνης».
Παράλληλα η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και ο Εμπορικός Σύλλογος Λιβαδειάς εξέδωσαν σχετικές οδηγίες τόσο για τους εμπόρους όσο και για τους καταναλωτές προκειμένου να αποφευχθούν τα όποια προβλήματα κατά την διάρκεια των εκπτώσεων.
Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς και της νέας τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική στα εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που αυτά τα προϊόντα εκτίθενται. Ωστόσο η αναγραφή ποσοστού δεν είναι υποχρεωτική και ανήκει στη διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης να αναγράψει ποσοστό. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται με απόλυτη ακρίβεια με την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.
Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα που λόγω τέλους εποχής και αλλαγής σεζόν εκποιούνται σε χαμηλότερες τιμές. Σε περίπτωση που πωλούνται ελαττωματικά προϊόντα, οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνουν με ανάλογη σήμανση τον καταναλωτή.
Αλλαγές και επιστροφές προϊόντων γίνονται όπως συνήθως, καθ΄όλη την διάρκεια του έτους και ανάλογα με την πολιτική που ακολουθεί η κάθε επιχείρηση. Σε περίπτωση άρνησης αλλαγών κατά την διάρκεια των εκπτώσεων, πρέπει να υπάρχει ειδική σήμανση.
Οι καταναλωτές, πριν τις εκπτώσεις, πρέπει να κάνουν έρευνα αγοράς στις βιτρίνες για έλεγχο τιμών, ώστε να διασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή τιμή που προκύπτει μετά την έκπτωση και να ξεχωρίσουν τα καταστήματα που θα πρέπει να εμπιστευτούν.
Τέλος καλούν τους καταναλωτές «να εμπιστεύονται τα οργανωμένα εμπορικά καταστήματα και όχι το κάθε μορφής παρεμπόριο, που παρέχει κακής ποιότητας εμπορεύματα, χωρίς καμία διασφάλιση, εγγύηση και χωρίς αποδείξεις».
tabloid.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ