Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Αδιανόητο: Τούρκος πούλησε την κόρη του για 2.000 ευρώ!!

Συγκατάθεσε και η κόρη μου» λέει ο άθλιος πατέρας της!


Δεν το χωράει ο ανθρώπινος νους κι όμως είναι αλήθεια: Τούρκος πούλησε την ανήλικη κόρη του σε 54χρονο άνδρα έναντι 2.000 ευρώ υπογράφοντας μάλιστα και ιδιωτικό συμφωνητικό!


Ο Οσμάν Γ. από την Αττάλεια και ο...


Γιουσούφ Α. συμφώνησαν πριν από 6 χρόνια για την πώληση της κόρης του πρώτου στον δεύτερο έναντι 5.000 τουρκικών λιρών (λίγα περισσότερα από 2.000 ευρώ). 


Μάλιστα υπέγραψαν και ιδιωτικό συμφωνητικό για την -ηλικίας 18 ετών σήμερα- άτυχη κοπέλα!


«Πούλησα την κόρη μου για 5.000 λίρες. Στις 12 Φεβρουάριου 2006 την παρέδωσα στον Γιουσούφ Α. Μου έδωσε χρήματα σε ρευστό. Η κόρη μου θα είναι υπό τον έλεγχο του Γιουσούφ Α. από την ανωτέρω ημερομηνία. Δίνω τη συγκατάθεσή μου γι' αυτό ως πατέρας της. Το συμβόλαιο έχει υπογραφεί. Η κόρη μου έχει δώσει επίσης τη συγκατάθεσή της και υπέγραψε το συμβόλαιο» έγραφε στο συμφωνητικό που υπέγραψε ο άθλιος πατέρας της (τότε) 12χρονης κοπελίτσας με τον 54χρονο Γιουσούφ, ο οποίος ήταν εργοδότης του μεγαλύτερου γιού του.


Η υπόθεση έγινε γνωστή όταν η έφηβη είχε βάλει τα κλάματα μέσα στη σχολική αίθουσα με αποτέλεσμα να τραβήξει την προσοχή της δασκάλας. 


Η ίδια η κοπέλα της αποκάλυψε την υπόθεση, αναφέροντας μάλιστα ότι ο «ιδιοκτήτης» της τη βίαζε


Οι δύο άνδρες βρίσκονται τώρα αντιμέτωποι με τη δικαιοσύνη, ενώ αν και ο Γιουσούφ αρνείται ότι βίασε έστω και μια φορά την κοπέλα, ένας εργαζόμενος σε ξενοδοχείο κατέθεσε ότι είχε μεταβεί σε αυτό πριν από 6 χρόνια (μετά την υπογραφή του ιδιωτικού συμφωνητικού) μαζί με ένα μικρό κοριτσάκι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ