Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Από μις Ελλάς υπάλληλος σε περίπτερο!


Η Ειρήνη Καρρά άφησε το χώρο του μόντελινγκ και πλέον βοηθάει τον...
φίλο της στο περίπτερο που έχει!
Το 2006 που είχε κερδίσει τον τίλο της Μις Ελλάς στα καλλιστεία του ΑΝΤ1, σε συνεντεύξεις που έδινε στο περιοδικό ΝΙΤRO αποκάλυπτε την μονογαμική της πλευρά: «Νομίζω ότι, ειδικά εγώ, ξεπερνάω τα όρια της μονογαμίας. Είχα μία μακροχρόνια σχέση από τα 14 μου μέχρι τα 17 και μία από τα 17 μέχρι τα 23 μου»!

Όσο για την οικονομική κρίση είχε τονίσει τότε: «∆ιαβάζω εφηµερίδες, παρακολουθώ τηλεόραση, αγχώνοµαι µε την τραγική οικονοµική κατάσταση της χώρας µας. Συζητάω µε συνομήλικούς µου και όλοι νιώθουν την ίδια ανασφάλεια µε µένα».


Η  Ειρήνη είναι ένα κορίτσι απο την Καρδίτσα μετρημένο, μαγκάκι που ήξερε πάντα τι ήθελε. Αργότερα ήρθε η αναγνώριση στα καλλιστεία, μια σύντομη καριέρα στις πασαρέλες και εδώ και καιρό επιστροφή στην ιδιαίτερη πατρίδα της. Το κορίτσι αυτό ποτέ δε μάσησε. Δεν είδε τον χώρο της μόδας ως βιτρίνα ή ως «πάσο» για να μπει σε παρέες ισχυρών. Είδε και απόειδε απο υποσχέσεις και λόγια παχιά και επέστρεψε στο σπιτάκι της. Και τι κάνει; Πολλές φορές βοηθάει φίλο της σε περίπτερο ενώ το καλοκαίρι λειτουργεί ως υποδοχή σε Club της πόλης…Μπράβο μικρή μου…Όποιος είναι ικανός και δουλεύει δεν πεινάει ποτέ και δεν έχει ανάγκη ποτέ και κανέναν. Ξέρεις εσύ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ