Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

«Ομάδα για δέκα χρόνια η ΑΕΚ»

Ο Βαγγέλης Βλάχος δείχνει να πιστεύει στα νέα παιδιά που έχει στην ΑΕΚ, ενώ τόνισε για άλλη μία φορά ότι χριάζεται υπομονή. Ο τεχνικός της Ένωσης μίλησε για τη μέχρι τώρα δουλειά που έχει γίνει, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Αγγλία

Για νέες μεταγραφές: «Δεν έχω υποδείξει συγκεκριμένους ποδοσφαιριστές στον τεχνικό διευθυντή διότι λόγω της κατάστασης δεν το τολμώ. Ότι έρχεται το κοιτάμε, υπάρχουν αυτές οι περιπτώσεις που διαβάζετε και εσείς, κάποιων Ισπανών. Εγώ θα ήθελα σίγουρα πράγματα, παπούτσι από τον τόπο μου κι ας είναι μπαλωμένο. Εγώ ξέρω τον Μέσι, ξέρω τον Ρονάλντο, ξέρω τέτοιους ποδοσφαιριστές. Όταν δεν τον ξέρω δεν μπορώ να πω ότι μου κάνει. Αν είναι να έρθουν να δοκιμαστούν, όπως έγινε με τον Γιάγκο ο οποίος με ικανοποίησε, τότε δεν έχω θέμα, θα τους δω και θα αποφασίσω. Χωρίς να τους δω δεν παίρνω την ευθύνη, θα πρέπει να το ψάξουμε πολύ».

Για το υλικό που έχει στα χέρια του: «Είναι πολλά τα παιδιά που έχουν ταλέντο και δυνατότητες. Όμως ο Γροντής το ομολογώ ότι είναι μία πάρα πολύ ωραία έκπληξη, έχει περισσότερη σοβαρότητα, δεν είναι τόσο παιδί όσο είναι τα άλλα. Αφομοιώνει πιο καλά αυτά που ζητάμε τακτικά, είναι πολύ έξυπνος. Του έχω να ζητήσει να μην διστάζει, να επιχειρεί να περάσει αυτές τις κάθετες πάσες που του βγαίνουν καλά στην προπόνηση και είδατε με την Μπλάκμπερν το έκανε και βάλαμε το γκολ. Από εκεί και πέρα, ο Αρκούδας είναι πολύ καλός παίκτης, ο Κουρέλλας και ο Καλογέρης έχουν προσόντα, είναι κι άλλα παιδιά που μπορούν να βγουν. Εγώ το λέω από τώρα, για 3-4 παίκτες σε λίγο καιρό όλοι θα τρίβουν τα μάτια τους. Αν υπάρχει υπομονή η ΑΕΚ θα φτιάξει ομάδα για 10 χρόνια, ακριβώς όμως όπως το λέω, για 10 χρόνια!».

Πηγή: www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ