Τα δικαιώματα του καταναλωτή σε περίπτωση που δεχθεί κλήση από εισπρακτική εταιρεία ανέλυσε ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Γιώργος Στεργίου, ο οποίος τόνισε ότι πρέπει να εμφανίζεται το νούμερο της εταιρείας η οποία καλεί τους οφειλέτες, ενώ παράλληλα υποστήριξε ότι όλες οι συνομιλίες με εισπρακτικές εταιρείες ηχογραφούνται.
Για το ενοχλητικό φαινόμενο των επίμονων τηλεφωνικών κλήσεων από εισπρακτικές εταιρείες τοποθετήθηκε ο κ. Στεργίου στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega», ενώ αναφέρθηκε σε διάφορα περιστατικά παρατυπιών που έχουν διαπράξει όπως τα διαρκή τηλεφωνήματα σε ακατάλληλες ώρες, δηλώνοντας ότι «όπως ο καταναλωτής έχει υποχρεώσεις έχει και δικαιώματα».
Ποια είναι τα δικαιώματα σας εάν δεχθείτε κλήση από εισπρακτική εταιρεία:
- Θα πρέπει να εμφανίζεται στην αναγνώριση κλήσης το τηλέφωνο της εταιρείας
- Οι συνομιλίες ηχογραφούνται και κρατούνται σε αρχείο για 12 μήνες, επομένως εάν έχετε υπόνοια ότι δεν σας εξαπατούν καλέστε το 1520 ή απευθυνθείτε στο site της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή
- Τα τηλέφωνα για την καταβολή οφειλών ξεκινάνε δέκα μέρες μετά αφού θεωρείται η οφειλή ληξιπρόθεσμη
- Οι κλήσεις πρέπει να γίνονται μία φορά ανά δύο μέρες (μόνο εργάσιμες) από τις 09:00 εώς τις 20:00
- Σε περίπτωση που η εταιρεία καλέσει και ο οφειλέτης δεν απαντήσει, σύμφωνα με τον νόμο δεν θεωρείται ότι έγινε ενημέρωση
- Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει από την εισπρακτική εταιρεία να μην τον ξαναενοχλήσει
- Ο υπάλληλος πρέπει να πει το όνομα του αλλά όχι και την εταιρεία μέχρι να ταυτοποιηθούν τα στοιχεία του καταναλωτή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου