Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

ΧΑΤΖΗΝΑΣ. Σ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΒΑΓΙΩΝ

ΝΕΑ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ
ΣΠΥΡΟΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΥ 

                            υποψήφιος δήμαρχος θηβαίων
ΧΑΤΖΗΝΑΣ.  Σ.  ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ  ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ  ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ   ΒΑΓΙΩΝ

Γεννήθηκα  στα βάγια το  1963  οπου και κατοικώ με την οικογένεια μου.Ειμαι παντρεμένος με την Ανδριάνα Βίτση ,και πατέρας  ενός αγοριού 15 ετών.
Εργάζομαι  στον ιδιωτικό τομέα  τριάντα χρόνια καί εχω συμμετάσχει  σε πολλούς  συνδικαλιστικούς  αγώνες.
Είμαι  μέλος του Δ.Σ  του σωματείου  τροφήμων και σούπερ μαρκετ.
Τά τελευταία  δέκα χρονια εργάζομαι  στην εταιρεια LIDL HELLAS.
Aποφάσισα να είμαι υποψήφιος  για να προσφέρω στόν τοπο που γεννήθηκα, που αγαπάω,στον τόπο που  εργάζομαι και μεγαλώνει  τό παιδί μου.
Aποφάσισα να είμαι υποψήφιος  γιά τα Βάγια  τήν πανέμορφη πόλη  της  Βοιωτίας μέ την μεγάλη ιστορία  σε όλους τους αγώνες του  έθνους.
Aποφάσισα να είμαι υποψήφιος  γιά να είμαι  δίπλα στούς αγώνες  των αγροτών  ,των εργατών  και νά προβάλω  τα προβλήματα  εκει που πρέπει   αν  με τιμήσουν  μέ την ψήφο τους  οι  συμπατριώτες μου.

                  Aποφάσισα να είμαι υποψήφιος 
μέ τον σημερινό δήμαρχο  Σπύρο  Νικολάου  για τρείς λόγους
1.  ΓΙΑΤΙ παρόλο  της πολλές δυσκολίες  δεν ψαλίδησε  το όραμα του  για τον δήμο  Θηβαίων.
2.  ΓΙΑΤΙ   πάντα ηταν  στο πλευρό  των εργαζομένων.
3.  ΓΙΑΤΙ  τόν κουράζουν  τα λόγια  και τόν ξεκουράζουν τα έργα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ