Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΙΑΠΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΓΑΝΑ

 « … Κατήγγειλα λοιπόν ότι  οκτώ μήνες πριν τις δημοτικές εκλογές,  αυτοί που αποφάσισαν την διακοπή της συγκεκριμένης ,κατασκεύασαν νέο αγωγό μήκους περίπου 300 μέτρων για να εξυπηρετήσουν και να επανασυνδέσουν επτά(7) προϋπάρχουσες παροχές και να δώσουν έξι νέες, όλες εκτός σχεδίου και εκτός ζώνης. Όλως τυχαίως η μία είναι συγγενής πρώτου βαθμού του Δημάρχου και η άλλη συγγενής πρώτου βαθμού του αντιδημάρχου!! ...» Σαγάνας Φίλιππος

Με αφορμή τα παραπάνω κι επειδή η αλήθεια έχει μόνο μια όψη, στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο θα καταθέσω όλα τα επίσημα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι η παροχή νερού συγγενικού προσώπου του Δημάρχου και μάλιστα πρώτου βαθμού είναι καθόλα νόμιμη και υπάρχει εδώ και δεκαετίες.
Με αυτή τη γραπτή μου παρέμβαση καλώ τον κύριο Σαγάνα να ζητήσει δημόσια συγνώμη από την οικογένεια μου και να σεβαστεί την μνήμη του Παππού μου, του Πατέρα μου και την αξιοπρέπεια της Μητέρας μου που εδώ και πέντε δεκαετίες ζει στην Αλίαρτο χωρίς να έχει δώσει ουδέποτε αφορμή για σχολιασμό και αμφισβήτηση της ακεραιότητας του χαρακτήρα της.
Σε κάθε περίπτωση, επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου.

Λιάπης Στ. Θεοφάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ