Είναι πασιφανής και τετριμμένη πλέον η επανάληψη ότι ο δήμος « εκών -άκων» επέφερε ανήκεστο βλάβη στην εμπορική δραστηριότητα της πόλης με τις διαδοχικές παρατάσεις προς την ανάδοχο του έργου : «Ανάπλαση πεζόδρομου οδού Επαμεινώνδα Δ. Θηβαίων».
Η παράταση επιμήκυνε τον συμβατικό χρόνο περαίωσης κατά 69% και από μόνη της αυτή η ενέργεια συνιστά πρωτοφανή αν όχι σκανδαλώδη απόκλιση στα ελληνικά εργοληπτικά χρονικά, ίσως προς καταχώρηση στο βιβλίο Γκίνες
Μετά την πρόσφατη ψήφιση του 4ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών (ΑΠΕ) που απαιτείται σε κάθε τροποποίηση ή συμπλήρωση της αρχικής σύμβασης και του 1ου Πρωτοκόλλου Κανονισμού Τιμών Μονάδος Νέων Εργασιών (ΠΚΤΜΝΕ) –πράξεις που δεν νομίζω να σταματήσουν - αναφύονται διάφορα ερωτηματικά, από τα οποία σταχυολογώ τα επόμενα: 1ον υπολείπονται χρήματα από τα αρχικά του ΕΣΠΑ; 2ον Με δεδομένο ότι ως προς την αρχική «ακριβοπληρωμένη»μελέτη, υφίστανται σημαντικές αποκλίσεις, ποιοι λόγοι τις επέβαλαν; γιατί δεν προβλέφθηκαν από την μελετητική ομάδα; γιατί δεν εντοπίστηκαν έγκαιρα στο στάδιο της παραλαβής;
3ον Ο δήμαρχος με το επιτελείο του ήταν τόσο σίγουροι ότι οι ικανότητές των υπερίσχυαν της διαβούλευσης και του κοινωνικού ελέγχου;
4ον Υπό το «μελανό φάσμα» της εξάντλησης των χρημάτων , τι εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης υπάρχουν ,ώστε να μη οδηγηθούν στο βωμό του «πεζόδρομου» ως σύγχρονες Ιφιγένειες οι τάλαινες δημοτικές ενότητες αλλά και οι συνοικίες μέσα στην πόλη που βοούν για την πλήρη εγκατάλειψη από πλευράς δημοτικής αρχής;
5ον Πέρα από αυτά αιτούμαι με το (αριθ. πρωτ. Δ.Θ 16006/22.7.2016) το χρονοδιάγραμμα του έργου της αρχικής σύμβασης, σύμφωνα με το (άρθρο 5 Ν.1418/1984 & άρθρο 32 Π.Δ.609/87). Αυτό εκτός των άλλων δίνει τη σωστή διάσταση στο πρόβλημα της αναθεώρησης τιμών και μόνο σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα του έργου.
Περιμένω απάντηση
Θεόδωρος Κ. Παπαϊωάννου
Πολιτικός Μηχανικός
Η παράταση επιμήκυνε τον συμβατικό χρόνο περαίωσης κατά 69% και από μόνη της αυτή η ενέργεια συνιστά πρωτοφανή αν όχι σκανδαλώδη απόκλιση στα ελληνικά εργοληπτικά χρονικά, ίσως προς καταχώρηση στο βιβλίο Γκίνες
Μετά την πρόσφατη ψήφιση του 4ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών (ΑΠΕ) που απαιτείται σε κάθε τροποποίηση ή συμπλήρωση της αρχικής σύμβασης και του 1ου Πρωτοκόλλου Κανονισμού Τιμών Μονάδος Νέων Εργασιών (ΠΚΤΜΝΕ) –πράξεις που δεν νομίζω να σταματήσουν - αναφύονται διάφορα ερωτηματικά, από τα οποία σταχυολογώ τα επόμενα: 1ον υπολείπονται χρήματα από τα αρχικά του ΕΣΠΑ; 2ον Με δεδομένο ότι ως προς την αρχική «ακριβοπληρωμένη»μελέτη, υφίστανται σημαντικές αποκλίσεις, ποιοι λόγοι τις επέβαλαν; γιατί δεν προβλέφθηκαν από την μελετητική ομάδα; γιατί δεν εντοπίστηκαν έγκαιρα στο στάδιο της παραλαβής;
3ον Ο δήμαρχος με το επιτελείο του ήταν τόσο σίγουροι ότι οι ικανότητές των υπερίσχυαν της διαβούλευσης και του κοινωνικού ελέγχου;
4ον Υπό το «μελανό φάσμα» της εξάντλησης των χρημάτων , τι εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης υπάρχουν ,ώστε να μη οδηγηθούν στο βωμό του «πεζόδρομου» ως σύγχρονες Ιφιγένειες οι τάλαινες δημοτικές ενότητες αλλά και οι συνοικίες μέσα στην πόλη που βοούν για την πλήρη εγκατάλειψη από πλευράς δημοτικής αρχής;
5ον Πέρα από αυτά αιτούμαι με το (αριθ. πρωτ. Δ.Θ 16006/22.7.2016) το χρονοδιάγραμμα του έργου της αρχικής σύμβασης, σύμφωνα με το (άρθρο 5 Ν.1418/1984 & άρθρο 32 Π.Δ.609/87). Αυτό εκτός των άλλων δίνει τη σωστή διάσταση στο πρόβλημα της αναθεώρησης τιμών και μόνο σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα του έργου.
Περιμένω απάντηση
Θεόδωρος Κ. Παπαϊωάννου
Πολιτικός Μηχανικός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου