Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

Για ανάρμοστη συμπεριφορά καταγγέλει την Αντιδήμαρχο Οινοφύτων ο Λάζαρος Μαυράκης


Για ανάρμοστη συμπεριφορά καταγγέλει την Αντιδήμαρχο Οινοφύτων κα Γωγώ Καμπιώτου ο κ. Λάζαρος Μαυράκης

Με επιστολή του προς το Δήμαρχο Τανάγρας κ. Βασίλη Περγάλια, ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Λάζαρος Μαυράκης καταγγέλει την Αντιδήμαρχο Οινοφύτων κα Γωγώ Καμπιώτου, ότι,  εξαπέλυσε εναντίον του ανυπόστατα ψεύδη που θίγουν την τιμή και την υπόληψή του. Συγκεκριμένα,

η κα Καμπιώτου διαδίδει ότι ο κ. Μαυράκης έχει καταγγείλει τις εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη εντός των χώρων στάθμευσης και της παιδικής χαράς στην πλατεία Δηλεσίου και ότι από την ενέργειά του αυτή έχει τεθεί σε κίνδυνο η προγραμματισμένη γιορτή της Ομάδας του Δηλεσίου για το Σάββατο 6 Αυγούστου εντός του χώρου αυτού. Η επιστολή έχει ως εξής:

ΘΕΜΑ: ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ

Κύριε δήμαρχε,

Αναίτια η αντιδήμαρχος Οινοφύτων Γωγώ Καμπιώτου, που εσείς διορίσατε, εξαπέλυσε εναντίον μου ανυπόστατα ψεύδη που θίγουν την τιμή και την υπόληψή μου.

Συγκεκριμένα σήμερα το πρωί της Τετάρτης τρεις (3) Αυγούστου με επισκέφθηκε ο συνδημότης μας κ. Χρήστος Ηλίας και με ενημέρωσε πως μέλη του Δ/Σ της Α.Ε. Δηλεσίου, της ποδοσφαιρικής ομάδας του Δηλεσίου, πληροφορήθηκαν από την αντιδήμαρχο Γωγώ Καμπιώτου πως έχω κάνει καταγγελία για τις εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη εντός των χώρων στάθμευσης και της παιδικής χαράς στην πλατεία Δηλεσίου και ότι από την ενέργειά μου αυτή έχει τεθεί σε κίνδυνο η προγραμματισμένη γιορτή της Ομάδας του Δηλεσίου για το Σάββατο 6 Αυγούστου εντός του χώρου αυτού.

Ο κ. Χρήστος Ηλίας επικοινώνησε παρουσία μου με τον συνδημότη μας κ. Κωνσταντίνο Κουβάτα που επιβεβαίωσε τα περί καταγγελίας από την αντιδήμαρχο. Ύστερα από λίγο με επισκέφθηκε στο γραφείο μου ο συνδημότης μας κ. Θωμάς Κουβάτας, ο οποίος με έντονο ύφος μου ζήτησε εξηγήσεις για το ίδιο θέμα.

Παρότι ξαφνιάστηκα από την αχαρακτήριστη ενέργεια ενός θεσμικού προσώπου, όπως η συγκεκριμένη αντιδήμαρχος, εξήγησα στους συνομιλητές μου πως πρόκειται για μυθεύματα.

Αντί να επιδιώξει η αντιδήμαρχος συνεργασία για την ανάπτυξη του παραμελημένου Δηλεσίου, διάλεξε να συκοφαντεί και να λασπολογεί.

Καταγγέλλω δημόσια την αντιδήμαρχο Γωγώ Καμπιώτου για την αήθη ενέργειά της που σκόπιμα εξαπέλυσε εναντίον μου και αξιώνω από αυτή να μου ζητήσει δημόσια συγνώμη και από εσάς κύριε δήμαρχε να αξιολογήσετε το ήθος ενός τόσο στενού σας συνεργάτη, που ο ίδιος τοποθετήσατε στο αξίωμα του αντιδημάρχου.

anparatiritis.gr

ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ

«Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ»

ΛΑΖΑΡΟΣ ΜΑΥΡΑΚΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Ε.Μ.Π.

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΤΑΝΑΓΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ