Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Άμεση αντίδραση του Δημάρχου Αλιάρτου Θεσπιέων-Καθαρίστηκε ο σκουπιδότοπος

Γρήγορα αντανακλαστικά του Δημάρχου Αλιάρτου Θεσπιέων κ.Ντασιώτη μετά το χθεσινό δημοσίευμα του permisospress, για τον σκουπιδότοπο έξω απο την Αλίαρτο.
 Μέσα σε λίγες ώρες μετά την δημοσιοποίηση του αυτοσχέδιου σκουπιδότοπου,(Δείτε ΕΔΩ) καθαρίστηκε απο τη Δημοτική Αρχή.
 Ευχαριστούμε λοιπόν θερμά τον Δήμαρχο για την ευαισθησία του αλλά και την άμεση αντίδρασή του σε αυτό το σημαντικό πρόβλημα που δημιουργήθηκε.

Με απάντησή του στο δημοσίευμα  του Permissospress ο κ.Ντασιώτης σημειώνει…


Αγαπητέ  Permissos press
     Σε ευχαριστώ για την ανάδειξη ενός θέματος πραγματικού μεν, στενάχωρου δε.      
     Πραγματικό γιατί είναι αλήθεια πως και αυτό το σημείο που ανέδειξες και άλλα που καθημερινά συναντάμε και καθαρίζουμε, υπάρχουν και δε μας τιμούν ούτε ως Αρχή, αλλά ούτε ως Πολίτες. Στενάχωρο γιατί δυστυχώς την όμορφη πατρίδα μας δεν την σεβόμαστε και καθημερινά το περιβάλλον της το βιάζουμε και το βρωμίζουμε.
      Είναι σίγουρο πως η Δημοτική Αρχή είναι υπεύθυνη για την καθαριότητα των κοινόχρηστων χώρων και παρόλο που καταβάλλουμε  τεράστια προσπάθεια δε θα προσπαθήσω να αποποιηθώ των ευθυνών για το συγκεκριμένο σημείο, ούτε να αναφερθώ στην αδυναμία οποιουδήποτε Δήμου να μπει στο μυαλό του κάθε Δημότη που, αυθαίρετα αποφασίζει να καταστήσει χωματερή οποιοδήποτε σημείο επιθυμεί .
      Θα πω όμως προς τους Δημότες, ευκαιρίας δοθείσης με το δημοσίευμά σου, πως τα πράγματα είναι πιο απλά για αυτούς για τη διαχείριση των απορριμμάτων τους, από το να τα πετάνε ΠΑΡΑΝΟΜΑ οπουδήποτε.
      Έτσι λοιπόν κατόπιν συνεννόησης με τους τοπικούς Προέδρους ή τηλεφωνώντας στο 2268350211 για την Δ.Ε.Αλιάρτου και 2262350507 για την Δ.Ε.Θεσπιέων, μπορούν να συνεννοηθούν για την ημέρα και ώρα που ο Δήμος θα πάρει ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥΣ τα απορρίμματα που δεν μπαίνουν στους κάδους (μπάζα, κλαδιά, ογκώδη). Αυτό ίσχυε πάντα και είναι τώρα ευκαιρία να το υπενθυμίσουμε.
       Σε ότι αφορά το συγκεκριμένο σημείο που ανέδειξες, ενημερώνω τους αναγνώστες σου πως σήμερα καθαρίστηκε και μάλιστα λόγω της ωραίας θέσης του, γεννήθηκε η ιδέα διαμόρφωσης στο χώρο αυτόν μιας «Θέσης Θέας», τοποθετώντας κάποια παγκάκια, ώστε οι διερχόμενοι να απολαμβάνουν τη θέα της Κωπαϊδας.
Ο Δήμαρχος
Γεώργιος Π.Ντασιώτης

57 σχόλια:

  1. Να και ένας δήμαρχος που σκέφτεται σαν πολίτης,απλά και ωραία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠΟ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΩΡΟ ΚΑΙ ΚΑΦΕ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΘΕΑΣ ΕΠΕΙΣΗΣ ΝΑ ΚΣΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΣΙΝΑ ΜΕ ΠΑΠΙΕΣ ΚΑΙΜΕΡΙΚΑ ΑΛΟΓΑ ΓΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟΥ ΜΑΡΞ ΣΕ ΣΕΝΑ ΣΥΝΤΡΟΦΕ

      Διαγραφή
    2. Στάνταρ εσυ πρέπει να σαι ένας από αυτούς που πέταξε σκουπίδια εκεί φίλος,στάνταρ παραφωνίες το καλοκαίρι της γόπες μέσα στην άμμο ,στάνταρ ανοίγεις και πετάς τη φραπα μαζί με το χαρτί της τυρόπιτες στο δρόμο και φωνάζεις που είναι το κράτος όταν ρίχνει 10 πόντους χιόνι να σου καθαρίσει την αυλή, φίλε μου πρώτα πρέπει να αλλάξουμε εμείς νοοτροπίες εάν δεν υπήρχαν κάποιοι σαν του λόγου σου δεν θα υπήρχαν εκεί σκουπίδια,αντε γειά

      Διαγραφή
  3. ΗΜΟΥΝΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΕ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο στην γρήγορη αντίδραση του δημάρχου εύχομαι η ιδέα του να γίνει πραγματικότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πραγματικά το σημείο είναι πολύ ωραίο να μπουν παγκακια.ωραία ιδέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό που λέγεται «περιβαλλοντική συνείδηση» το γνωρίζετε Όσοι, λοιπόν, πετάτε σκουπίδια στη φύση και τη μολύνετε, καιρός ν’ αναθεωρήσετε τη μεγάλη εικόνα που έχετε για τους εαυτούς σας. Πολίτες δεν είστε. Αυτό είναι βέβαιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΑΝ ΜΗΠΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΟΜΩΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΧΑΘΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ ΕΡΓΟΥ ?
    ΕΑΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΙΩΡΓΟ ΑΦΟΥ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ? ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ? Η ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΤΟΝ ΑΛΙΑΡΤΟ ΤΟ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΛΚΙ ΜΕ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΓΟΥΣ ΒΑΥΚΑΛΙΖΕΣΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΑΨΟΓΑ ? ΕΤΣΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ? Η ΕΧΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΚΑΘΑΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥΣ ΚΛΠ ΚΛΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εγώ διαμαρτυρομαι ούτε τη δικη μου αυλή καθαρισαν και δεν ηρθαν να μου πλυνουν και τα πιάτα ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΕ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΧΡΟΝΙΑ.ΕΞ΄ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟΧΩΡΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ. ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ; ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ; 1]ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΩ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΟΥ ΟΠΟΥ ΝΑΝΕ.2]ΓΙΑΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΕΤΑΕΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΝΕΞΕΛΕΝΚΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 5.10 ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΗ ΓΕΛΕΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ.ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΠΡΗΞΗ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΜΩΝΑ,ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΠΟΜΩΝΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΦΙΑΛΤΗΣ; ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΜΩΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΚΛΑΠΗΚΕ; ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕ ΣΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΑΦΗΝΕΙΣ.ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΜΑΝΕΤΣΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ.ΕΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΒΓΕΣ ΚΑΙ ΠΕΣ ΟΤΙ Ο ΤΑΔΕ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ.ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ. ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΤΙΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΚΑΘΑΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ.ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΟΥΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα μάλιστα. Άρχισε να μπερδευεται η πομωνα με το σφυροδρεπανο και ολοι μαζι θα αναφωνησουμε σε λιγο : ""ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΓΙΝΑΝΕ ΜΑΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ"". ε ρε γελια που ερχονται

      Διαγραφή
    2. Ρε ανωνυμε 5•10 ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ 6.08 ξεχασε να σου πει να φορεσεις και την κουκουλα οταν δειξεις με το δαχτυλο. Οπως κανει αυτος

      Διαγραφή
  12. Ρε καραγκιοζη 5.10 κατηγορεις εναν ανθρωπο για κλοπη ρε γελειε και εχεις το θρασος να λες οτι ερχονται γελια. Για γραψε και το ονοματακι σου απο κατω για να δεις τοτε ποιον θα πιασουν τα γελια.ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα τέρατα είναι πραγματικά και τα φαντάσματα είναι επίσης πραγματικά. Ζουν μέσα μας, και μερικές φορές νικούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΜΟΝΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ:
    Στη Ρωμαϊκή μυθολογία η Πομόνα (Λατινικά:Pomona), ήταν η θεά των καρποφόρων δέντρων, των κήπων και των οπωρώνων. Περιφρόνησε την αγάπη του Σιλβάνους και του Πίκους αλλά παντρεύτηκε τον Βερτούμνους, αφού την εξαπάτησε, μεταμφιεσμένος σε γριά γυναίκα. Ο ανώτατος ιερέας της αποκαλείτο φλάμεν Πομονάλις. Της αποδιδόταν το κλαδευτήρι. Είναι αποκλειστικά Ρωμαϊκή θεότητα που δεν ταυτοποιήθηκε με κάποια Ελληνική αντίστοιχη. Σχετιζόταν ιδιαίτερα με την άνθιση των δέντρων σε αντιπαράθεση με τον θερισμό.

    Η Πομόνα σχετίζεται συχνά με την αφθονία. Σε αγάλματα και κτιριακές διακοσμήσεις του 19ου αιώνα συχνά φέρει είτε μια μεγάλη πιατέλα απο φρούτα ή ένα κέρας αφθονίας. Ένα γυμνό άγαλμά της βρίσκεται στο συντριβάνι του μικρού πάρκου έξω από το ξενοδοχείο Πλάζα στη Νέα Υόρκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην ελληνική μυθολογία η θεά Πομόνα "συνευρέθη" με τον ημίθεο Ηρακλή στους πρόποδες του Ελικώνα. Ηταν τόσο σφοδρός ο έρωτάς τους που ο Ηρακλής την έκλεψε,εξοργίζοντας τον Δία που θέλησε να τους φυλακίσει στα ταρταρα.όμως η παρέμβαση ψυχραιμότερων θέών απάλλαξε τους ερωτευμένους από την οργή του Δία.

      Διαγραφή
    2. Θέλω να μάθω για τα παιδιά που έκαναν από το καρπό του έρωτα τους και για καμιά απιστία από τη Πομόνα. Δεν μπορεί κάτι θα έκανε με κανένα άλλο φιλαράκι της εποχής

      Διαγραφή
    3. ο μύθος δεν έχει τελειώσει. συνεχιζεται

      Διαγραφή
    4. Στην ανατολική μυθολογία όμως, υπάρχει μια συσπείρωση ημιθεων και ηρώων που αγνοώντας την υπαρξη της Πομόνας θέλησαν να προσεταιριστούν το λαό. ο θορυβώδης συνεταιρισμός τους αρχικά συνετέλεσε στη δημιουργία αμηχανίας ενώ η συνέχεια απέδειξε ότι η οργή των θεών -εν προκειμένω της Πομόνας- αναστατώνει το λαό που διαλύει τη συσπειρωσή τους. Συγκεκριμένα ο μεγάλος κινέζος φιλόσοφος του 13ου αι, τζου φι αναφέρει στο ιστορικό του πόνημα " θεοί και ήρωες συσπειρωμένοι",πως η ύβρις προς τη θεά Πομόνα απετέλεσε την αιτία αποσυσπείρωσης της ιστορικής παράταξης των ανθρωπόμορφων θεών.

      Διαγραφή
    5. Στη δυτική μυθολογία το ταξίδι της πομονας καταλαμβάνει εξέχουσα θέση. Κομβικο σημείο αποτελεί το πέρασμα της Πομονας απο τις ΗΡΑΚΛΕΙΕΣ ΣΤΗΛΕΣ που σηματοδοτεί το άνοιγμα στο νεο κόσμο και τη συσπειρωση των λαών. Σημαντικη λεπτομέρεια αποτελεί πως αυτή την προέλαση ειχε στο νου του ο Φίλιππος αλλά τα σχεδια του ανετραπησαν με την εξόντωση του απο τους συνεργατες του.ο διαδοχος του Αλέξανδρος αγνοησε την επιθυμία του για περασμα από τις Ηρακλειες στήλες και συσπειρωσε τους λαούς της Ανατολής εξοντονωντας ολους τους παρεισακτους. Η πομονα και οι Ηρακλειες στηλες εκαναν τη διαφορα μεταξύ Φιλίππου και Αλεξανδρου

      Διαγραφή
    6. Δηλαδή ο διάδοχος του Φιλίππου δεν έκανε θυσίες στον ημίθεο Ηρακλή;;

      Διαγραφή
  15. Αυτό είναι που έλεγα απο τη πρώτη στιγμή που βγήκε ο Δήμαρχος είναι παιδί της πιάτσας. Το πήρε το θέμα και το έλυσε. Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για μένα όλοι έχουν μερίδιο ευθύνης. Και οι ασυνείδητοι πολίτες που πετάνε τα σκουπίδια όπου ναναι και ο δήμος που δεν έχει φροντίσει να τα μαζέψει,τέλος καλό όλα καλά συγχαρητήρια στο δήμαρχο για την αντιδρασή του,τον θέλουμε δίπλα μας στη καθημερινότητά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε ας ήτανε λίγο πιο χοντρά τα κλαδιά και τα ξύλα και δεν χρειαζότανε καμιά παρέμβαση καμιάς Δημοτικής Αρχής.

      Διαγραφή
  17. ΚΟΜΑΝΕΤΣΙ.ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ. ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΤΑ ΥΠΑΡΞΙΑΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΜΟΤΗ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΑΝΘΡΟΠΟΥΣ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΚΡΥΜΕΝΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ. ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΗΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΔΡΙΚΟ ΡΟΥΧΟ.ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΟΝΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πομόνα και σφυροδρέπανο μαζί τι σημαία φτιάχνει ΣΥΝΤΡΟΦΕ;;

      Διαγραφή
  18. Εγώ για την εξαφάνιση της πομόνας ρώτησα και έμαθα από τον παππού μου που θυμάται τα γεγονότα πολύ καλά και μου είπε πως οφείλετε στη παρουσία εξωγήινων στη περιοχή της Αλιάρτου την εποχή εκείνη .
    Και μάλιστα την πομόνα την διεκδικούσαν δύο πληρώματα και έγινε μεγάλη φασαρία και κάπου εκεί μπήκε ο μύθος του Ηρακλέους ο οποίος δεν έκανε τίποτα περισσότερο από το να δώσει λύσει στο πρόβλημα της μοιρασιάς.
    Οπότε μην ψάχνετε στη μυθολογία οι Εξωγήινοι την έχουν πάρει.
    Καταλάβατε ΚΎΡΙΟΙ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η ΠΟΜΟΝΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΗΤΤΑΣ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ. ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΤΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΜΑΘΑΝ ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΤΟΥ ΗΜΙΘΕΟΥ ΣΤΑΣΙΑΣΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ. ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΡΙΖΕΙ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ

      Διαγραφή
  20. Αν κατάλαβα καλά από όσα γράφτηκαν για την απαλοτριωση της πομονας,ο πομοναρχης είναι ακόμα εκπρόσωπος και μάλιστα λαικοσυσπειρωμενος; είναι έτσι η κάνω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΑΩ ΣΤΟΙΧΙΜΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Ο ΨΗΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ Με τον ΠΟΜΟΝΑ;

      Διαγραφή
    2. Με αφορμή κάποιες δημοσιεύσεις πήγα στη Βιβλιοθήκη του Σταύρου Νιάρχου και έψαξα και βρήκα τα ακριβή στοιχεία για την εξαφάνιση της πομόνας (τομος Α σελ 321 παρ.9β).
      Ο μύθος αναφέρει ότι Hercules δεν ερωτεύτηκε την πομόνα αλλά αντιθέτως ερωτεύτηκε τη Σαλαμάστρα της θεάς Πομόνας που είναι κόρη του Θεού Άρη και βασίλισσα των Αμαζόνων και δεύτερη σύζυγος του άρχων της περιοχής Φιλλιπέους.. Ο Ηρακλής με τη βοήθεια των συντρόφων του νικά τις έφιππες Αμαζόνες της περιοχής , που ήταν υπερδύναμη της εποχής, με μιλιταριστική οργάνωση και δομή εξουσίας. Η Σαλαμάντρα της πομόνας ήταν το σύμβολο της ισχύος του βασιλείου των Αμαζόνων. Η κατάλυση του Κράτους των Αμαζόνων συμβολίζει την κατάργηση της Φιλιππαρχίας, όχι μόνο στις Αμαζόνες, αλλά και σε άλλους λαούς.
      Η Σαλαμάστρα της πομόνας λοιπόν αποτελούσε για την εποχή εκείνη , το υπέρτατο σύμβολο εξουσίας, ενώ ταυτοχρόνως ήταν και το γκρέμισμα της αυταρχικής Φιλιππαρχίας.
      Έτσι έγιναν τα πράγματα ,επιστημονικά και εμπεριστατωμένα.

      Διαγραφή
    3. Ο Ηρακλής, με τη βοήθεια της σωματικής του ρώμης και της βιωματικής γνώσης που αποκτά από την αρπαγή της Σαλαμάστρας της Πομόνας, πετυχαίνει την ψυχική του κάθαρση, λυτρώνοντας έτσι την ψυχή του από όλους εκείνους τους πειρασμούς και τις αλυσίδες που τον κρατούσαν δέσμιο προσωρινά . Δικαίως λοιπόν μπορούμε να πούμε ότι είναι το τέλειο σύμβολο του ανθρώπινου προτύπου και όχι εκείνων των ευτελών προτύπων που προβάλλονται σαν προστάτες της αριστερής ιδεολογίας εδώ και κάποια χρόνια από κανάλια της TV. Μπορεί να μην κατορθώσουμε να πετύχουμε τη σωματική του υπεροχή, αλλά σίγουρα μπορούμε, αν θέλουμε, να επιτύχουμε κάτι από την πνευματική και ψυχική του ευρωστία.

      Διαγραφή
    4. Πιο ενδελεχης έρευνα οπως περιγράφεται στην Μεγάλη Σοβιετική Εγκυκλοπαίδεια (στο λημα πομονα),δειχνει οτι το φετιχ δεν το αποτέλεσε η σαλαμαστρα αλλα το σπειρωμα (κατ`άλλους συσπειρωμα) του κινητήρα. Είναι Χαρακτηριστική η φράση του Ρώσου ιστορικού Πέτροβιτς, που απ τον κόλπο της Γερας όπου ζούσε εξόριστος έγραψε προς τους συντρόφους του:""συντροφοι τιποτα δεν μπορεί να κρατησει τις ιδέες μας,νικανε πάντα. Αλλά και τιποτα δεν μπορει να τις εξευτελισει περισσότερο απο τον ηγέτη που δεν μπορεί να ξεχωρισει το σφυροδρεπανο απο την πομονα,σπειρωμα της οποίας μοιραία θα αποσυσπειρωσει το κινημα μας". Μετά από αυτά εκτελέστηκε.

      Διαγραφή
    5. Κατά αυτόν τον τρόπο, έχοντας στην κατοχή του τη Σαλαμάστρα της πομόνας συμπεριλαμβανομένου του συσπειρώματος ο άνθρωπος από την άγνοια περνάει στην ηθική γνώση, επιτυγχάνοντας την πνευματική εξέλιξή του και την ψυχική του κάθαρση, που τον οδηγούν στη λύτρωση και τελικά στη θέωσή του .
      Είναι η κορυφαία αριστερή επανάσταση που μπορούμε να πετύχουμε σε αυτή τη περίοδο που ζούμε με τη μεγαλειώδη νίκη επί του εαυτού μας: η επανάσταση της συνείδησής μας! Αλλάζοντας εμείς οι ίδιοι τον (κακό) εαυτό μας, θα αλλάξουν έστω και σταδιακά οι γύρω μας. Μεγάλο λάθος και εσφαλμένη προσπάθεια να επιστραφεί η πομόνα , καθώς δεν αλλάζει ο κόσμος μας, εάν εμείς οι ίδιοι δεν προσπαθήσουμε να αλλάξουμε τον εαυτό μας.

      Διαγραφή
    6. Η αρπαγή της πομονας από τον ημίθεο Ηρακλή αλλά και η στήριξη των άλλων θεών εκφράζει με εντυπωσιακό τρόπο, με αυθορμησία και άκριτο επαγγελματισμό την παραστατική του κίνηση ενώ ερμηνεύεται βαθιά ο εσωτερικός ψυχισμός που έχει διαμορφωθεί από τα παιδικά του χρόνια. Ήταν τέτοιος ο ενθουσιασμός του, που ορισμένες φορές αποκτά ηθικοπλαστικό χαρακτήρα, χωρίς όμως και απαραίτητα αυτή να βλάπτει ολιστικά τον υπέροχο κοινωνικό του ρόλο . Ντύνει το χαρακτήρα του με τέτοια στοιχεία, δημιουργώντας ένα κλίμα προσοδοφόρα ιδεαλιστικό, ειδικά όταν υπερασπίζεται την τοπική αυτοδιοίκηση με μια προσέγγιση καλοσύνης και με την αθωότητα στο βάθος της ψυχής.

      Διαγραφή
    7. Το βαθύτερο νόημα του ρεαλιστικού μύθου της πομόνας θέλει να παρουσιάσει την αποδόμηση μιας ιδιάζουσας αριστερής σχέσης αλλά κι ενός κοινωνικοπολιτικού συστήματος. Παρουσιάζεται δεξιοτεχνικά ο Ηρακλής , στήνοντας ένα σκηνικό έντασης , δημιουργώντας έναν κοινωνικό αυτοματισμό και αποσυσπειρώνοντας και κλυδωνίζοντας το αρραγές μέτωπο των άπιστων στο οποίο κερδίζει­ τις εντυπώσεις ο Γέρο Πέτροβιτς.
      Η επαναφορά του μύθου από τα βάθη του χρόνου και κάτω από την επίβλεψη του αριβίστα τεχνοκράτη σύγχρονο άνθρωπο γίνεται η αφορμή να βγουν στην επιφάνεια τα μυστικά, τα πρόχειρα επουλωμένα τραύματα, οι ενοχές, η ανταγωνιστική τους σχέση αλλά και ο τρόπος με τον οποίο μεταλλάσσει τον άνθρωπο το κυνήγι του χρήματος και της κοινωνικής καταξίωσης, αφαιρώντας του τη συνείδηση και την ηθική. Κανένα από τα χιλιάδες ευρώ που ξεχύνονται μέσα από την αρπαγή της πομόνας δεν μπορεί να ξαναφέρει την ευτυχία στην οικογένειά του και στο ευρύτερο περιβάλλον του ενώ η απομάκρυνση και η απομόνωση είναι επιβεβλημένη και έχει επιβληθεί από το σοφό Γέρο Πέτροβιτς.

      Διαγραφή
  22. Πολλαί μεταβολαί γίνονται και παντοίαι τύχαι κατά τον βίον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εύροις δ’ αν επί ων πόλεις ατειχίστους, αγραμμάτους, αβασιλεύτους, αοίκους, αχρημάτους, νομίσματος με δεομένας, απείρους θεάτρων και γυμναστηρίων. Ανιέρου δε πόλεως και αθέου, μη χρωμένης ευχαίς, μη δ’ όρκοις, μηδέ μαντείαις, μηδέ θυσίαις επ’ αγαθοίς, μη δ’ αποτροπαίς κακών ουδείς έστι, ουδ’ έσται γεγονώς θεατής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δύο τα εναντιώτατα ευβουλία είναι, τάχος τε και οργήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και τέλος η θλιβερη καταληξη του μυθου της πομονας επερχεται αυθορει και παραχρημα οταν το απόλυτο τίποτα συσπειρωνεται στο ονομα του λαού με το απόλυτο καθόλου. Τοτε αποδυκνυεται ότι αυτή η λαϊκή συσπειρωση ειναι μια πομφολυγα που η αντοχη της δεν υφίσταται ακομη και στη φημη της πομονας, πολλω δε μαλω προσβάλλει την αυρα του ημιθεου Ηρακλεως αλλα και την σοφία του παμβασιλεως Φιλίππου. Αποτελεί ταυτοχρόνως υβριν στο διαβα της ιστορίας η χρησις των ονοματων αλλά και υπ`αυτών φερουσα δόξα. Εν κατακλειδι η ευθύνη των στρατηγών, λοχαγων,αλλά και απλών στρατιωτών αυτής ταυτης της συσπειρωσης,καθίσταται ακέραια ενωπιον της ιστορίας η οποία είναι αμιλεικτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αμείλικτη θα είναι και η δικαιοσύνη που απο πληροφορίες που έχω θα νοικιάσει διαμέρισμα στην Αλίαρτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ω ρε πόσα γεννητούρια απο τη πομόνα έχουμε να δούμε :::

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΣΥΝΤΡΟΦΕ , ζυγιστηκες,μετρηθηκες και βρεθηκες ανεπαρκής. Έχεις πολλές εξηγήσεις να δωσεις. Δεν ειμαστε πιονια σου και δεν είμαστε όλοι μαζί πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολλές ανακατατάξεις έχουμε στην συσπείρωση αλλά όμως βλέπω και την κυβερνώσα παράταξη να μένει χωρίς καθόλου ζάχαρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ καλά βλέπεις γιατί τη ζάχαρη την απαγορεύει ο ιατρός και έχει κατηγορηθεί και για καρκινογενέσεις και έτσι εδώ και πολύ καιρό χρησιμοποιούμε Στέβια που καλλιεργείται στη Κωπαιδα.
    Πρέπει να στηρίζουμε τα τοπικά προιόντα και τους νέους αγρότες της περιοχής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. «Μια μέρα ο Αλλάχ βρέθηκε μπόσικος, έπιασε φωτιά και κοπριά κι έπλασε το Ρωμιό. Μα ευτύς, ως τον είδε, το μετάνιωσε. Είχε ένα μάτι ο αφιλότιμος που τρυπούσε ατσάλι. «Τι να γίνει τώρα, μουρμούρισε ο Αλλάχ, την έπαθα. Ας πιάσω να κάμω τώρα τον Τούρκο, να σφάξει το Ρωμιό, να βρει ο κόσμος την ησυχία του.» Και ευτύς, χωρίς να χασομεράει, βάνει σ’ ένα ταψί τον Τούρκο και το Ρωμιό να παλέψουν. Πάλευαν, πάλευαν ως το βράδυ, κανένας δεν έριχνε το κάτω τον άλλον Μα ευτύς, ως σκοτείνιασε, βάνει ο άτιμος Ρωμιός τρικλοποδιά, κάτω ο Τούρκος! « Ο διάολος θα με πάρει, μουρμούρισε ο Αλλάχ, την έπαθα πάλι. Τούτοι οι Ρωμιοί θα φάνε τον κόσμο, πάνε οι κόποι μου χαμένοι… Τι να κάμω;» Ολονύχτα δεν έκλεισε μάτι ο κακομοίρης, μα το πρωί, πετάχτηκε απάνω και χτύπησε τις χερούκλες του: «Βρήκα βρήκα» φώναξε. Έπιασε πάλι φωτιά και κοπριά, κι έφτιαξε έναν άλλο Ρωμιό, και τους έβαλε στο ταψί να παλέψουν. Άρχισε το πάλεμα. Τρικλοποδιά ο ένας, τρικλοποδιά κι ο άλλος. Μπηχτές ο ένας, μπηχτές κι ο άλλος. Μπαμπεσιά ο ένας, μπαμπεσιά κι ο άλλος… Πάλευαν, πάλευαν, έπεφταν, σηκώνουνταν, πάλευαν πάλι, ξανάπεφταν, ξανασηκώνουνταν, πάλευαν… Κι ακόμα παλεύουν! Κι έτσι ο κόσμος βρήκε την ησυχία του…!» ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ "Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ε καλά ρε φίλε το γεγονός ότι ο Αλλάχ τους έβαζε να μαλώνουν χωρίς κανόνες και διαιτητές ήταν λογικό να συμβεί αυτό από ότι καταλαβαίνεις.
    Τώρα υπάρχουν κανόνες και μάλιστα αυστηροί αλλά υπάρχουν κάθε φορά και οι απαιτούμενες δομές και δεν στηριζόμαστε στη διακριτική ευχέρεια του Αλλάχ να αποφασίζει .
    Έτσι νομίζω ότι γίνεται σε μία χώρα ευνομούμενη με ισχυρό Σύνταγμα και πολίτες που τηρούν τους νόμους και τις διαδικασίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ