Ο Δήμος Θηβαίων στο πλαίσιο της τουριστικής και πολιτιστικής προβολής του, της αγαστής συνεργασίας με Δήμους της χώρας και υποστήριξης δράσεων που διοργανώνουν, απέστειλε εκπροσώπους του και έντυπο τουριστικό υλικό, συμμετέχοντας στις ακόλουθες διοργανώσεις:
• Στη Σπάρτη, στο Φεστιβάλ “Σπάρτη- Παγκόσμια Πόλη”.
Τον Δήμο Θηβαίων εκπροσώπησε ο Αντιδήμαρχος κ. Σπύρος Κίτσος, ο οποίος συμμετείχε με ομιλίες στα εγκαίνια, στο “Forum για τον Τουρισμό” που έγινε στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και σε άλλες εκδηλώσεις του Φεστιβάλ στις 15, 16 & 17 Σεπτεμβρίου 2017.
Σημειώνεται ότι στην έκθεση “Νόστος” συμμετείχαν επίσης οι εκπρόσωποι του Δήμου Θηβαίων στον ΣΠΟΑΚ ο Πρόεδρος κ. Σταμάτης Χαλβατζής και τα μέλη κ.κ. Ντίνος Τυρηνόπουλος και Βασίλης Σωτήρχος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου