Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Η Ασημίνα Πικάση υποψήφια με τον Γιώργο Αραπίτσα

Ονομάζομαι Ασημίνα Πικάση γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Νεοχώρι. Είμαι κόρη του Μιχάλη Πικάση από την Άσκρη και της Σμαράγδας Γρηά από το Νεοχώρι και είμαι παντρεμένη με τον Μάκη Πρεβύζη από το Νεοχώρι.
Αποφοίτησα από το 1ο Λύκειο Θήβας. Σπούδασα ηχοληψία και μουσική τεχνολογία στο ΙΙΕΚ ΑΚΜΗ στην Αθήνα και παρακολούθησα μαθήματα κεραμικής στο εργαστήριο κεραμικής της Χρυσάνθης Παπαμίχου στον Άγιο Δημήτριο Αττικής.
Μιλάω αγγλικά,ισπανικά και γαλλικά.
Από το 2005 εργάζομαι στον αγροτικό συνεταιρισμό επαρχίας Θήβας «ΕΝΩΣΗ ΘΗΒΩΝ».
Έχω δημιουργήσει το δικό μου εργαστήριο κεραμικής στο Νεοχώρι κι έχω συμμετάσχει σε εικαστικές εκθέσεις και φεστιβάλ. Έχω εργαστεί σε επιμορφωτικά τμήματα ενηλίκων της ΝΕΛΕ Βοιωτίας στη Θήβα και σε τμήματα ΑΜΕΑ της ΝΕΛΕ Δυτικής Αττικής διδάσκοντας κεραμική. Είμαι Πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου γυναικών Νεοχωρίου «ΟΙ ΕΝΝΕΑ ΜΟΥΣΕΣ». Ασχολούμαι εθελοντικά με την προστασία και την περίθαλψη αδέσποτων ζώων.
Συμμετέχω ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος του δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων  στον συνδυασμό του Γεωργίου Αραπίτσα
«ΠΡΩΤΑ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ» στηριζόμενη στο σεβασμό και στην ουσιαστική συνεργασία που είχαμε κατά τη διάρκεια της θητείας 2014-2019 στο δημοτικό συμβούλιο . Με μοναδικό κίνητρο  το ενδιαφέρον και την  προσφορά στον τόπο μου, ζητώ να με τιμήσετε με την ψήφο σας.  Ο τίμιος κι έντιμος  αγώνας πρέπει να  προσδιορίζει τον κάθε υποψήφιο και να μην  μετατρέπονται οι δημοκρατικές διαδικασίες  σε αρένα.
Με εκτίμηση
Ασημίνα Πικάση 

3 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία Ασημίνα τέτοια άτομα σαν εσένα με ανιδιοτέλεια πρέπει στηρίζουμε με τη ψήφο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ασημίνα το Νεοχώρι είναι μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ