Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

Η Ευτυχία Τηγανή - Λάμπρου υποψήφια με τον Γιώργο Αραπίτσα

Η Ευτυχία Τηγανή - Λάμπρου στο συνδυασμό του Γιώργου Αραπίτσα

Φίλες και φίλοι
Σας γνωρίζω ότι είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων  με το συνδυασμό του Γιώργου Αραπίτσα, ''Πρώτα ο Δημότης''.
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συμπολίτες μου, αποδέχτηκα την τιμητική πρόταση που μου έκανε ο Κος Αραπίτσας Γ., να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιό του.
Όραμά μου  είναι να συμβάλλω με γνώση και εμπειρία  στην πολιτιστική ανάδειξη  του τόπου , σε συνδυασμό με τη τουριστική προβολή του Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων.
Σας διαβεβαιώνω ότι θα φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης ,που με περιβάλλετε τόσα χρόνια ως εκπαιδευτικό και θα αναλώσω όλες μου τις δυνάμεις, για να υλοποιήσουμε  μαζί το φιλόδοξο και ρεαλιστικό πρόγραμμα της παράταξης μας  με πλούτο προτάσεων, εμπειρία και γνώσεις.

Ευτυχία Τηγανή -Λάμπρου
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος



Βιογραφικό

Γεννήθηκα στην Ελασσόνα Λάρισας και ολοκλήρωσα τις βασικές σπουδές μου στο Ελληνικό Λύκειο Μονάχου.
Είμαι έγγαμη με τον πρώην στρατιωτικό Νικόλαο Λάμπρου και έχουμε δύο παιδιά.
Φοίτησα στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο της Αθήνας στο τμήμα Νεοελληνικών και Βυζαντινών Σπουδών.
Εργάσθηκα ως εκπαιδευτικός αρχικά στο Λανίτειο Γυμνάσιο της Λεμεσού και σε διάφορα σχολεία της Ελλάδας.
Διαμένω μόνιμα στην Αλίαρτο Βοιωτίας και εργάζομαι ως καθηγήτρια στο Γενικό Λύκειο Αλιάρτου.
Διαθέτω Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας Γερμανικής Γλώσσας.
Συμμετείχα στο σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος “Όσιος Λουκάς” στα πλαίσια της Τοπικής Ιστορίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ