Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Συνέντευξη του Μιχάλη Σαγιάννη υποψήφιου με τον Γιάννη Ταγκαλέγκα

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΙΧΑΛΗ ΣΑΓΙΑΝΝΗ/ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1. Πρώτη φορά διεκδικείτε τη θέση του δημοτικού σύμβουλου κε Σαγιάννη; Αν ναι γιατί επιλέξατε τη συγκεκριμένη εκλογική αναμέτρηση;
AΠΑΝΤΗΣΗ:
                       H αλήθεια είναι ότι είχα δεχθεί και στο παρελθόν προτάσεις για να ασχοληθώ με τα κοινά αλλά νομίζω πως τώρα  είμαι σε μια πολύ ώριμη ηλικία  για να ασχοληθώ με τα προβλήματα του τόπου μου καθώς ζώ και εργάζομαι εδώ και βιωνω καθημερινά το τέλμα στο οποίο έχουν βρεθεί ο δήμος και τα χωριά μας .
2. Γιατί με τον Γιάννη Ταγκαλέγκα και τη Συμφωνία Προοπτικής;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Επέλεξα τη Συμφωνία προοπτικής διότι ο κύριος Ιωάννης Ταγκαλέγκας είναι ένας νέος άνθρωπος με όραμα για το μέλλον και διαθέτει ανοικτούς ορίζοντες στην επικοινωνία και στο τρόπο σκέψης. Ακόμη κάτι που είναι πολύ σημαντικό για εμένα είναι το γεγονός ότι το σύνολο της ομάδας απαρτίζεται από νέους ανθρωπους, οι οποίοι είναι καταξιωμένοι επαγγελματικά, βρίσκονται σε αξιόλογο μορφωτικό επίπεδο και τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό είναι ότι θέλουν όλοι να προσφέρουν για να έχει ο Δήμος μας ένα μέλλον δημιουργικό, βιώσιμο και άμεσα εξυπηρετικό ως προς τις καθημερινές ανάγκες των δημοτών μας.
3. Ποια θα είναι η πρώτη σας ενέργεια όταν εκλεγείτε;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Η αλήθεια είναι πως στο πρόγραμμα που ανακοίνωσε ο συνδιασμό μας αναγράφονται αναλυτικά οι ανάγκες του δήμου και των συνδημοτών μας τις οποίες έχουμε ιεραρχίσει μέσα σε έξι (6) βασικούς πυλώνες προτεραιότητας,οπότε
εφόσον οι συμπολίτες μου με τιμήσουν με την ψήφο τους και εκλεγώ ως δημοτικός σύμβουλος, εγώ προσωπικά και η ομάδα μας θα προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε άμμεσα το σχέδιο δράσης μας.
4. Τι θα έχετε ολοκληρώσει οπωσδήποτε έπειτα από 4 χρόνια ως δημοτικός σύμβουλος;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Θα μπορούσα να απαριθμήσω πολλά από αυτά που σκοπεύουμε να κάνουμε , αλλά επειδή δεν έχω μάθει στην ζωή μου να λέω πολλά λόγια τα οποία στο τέλος  μένουν μόνο λόγια, αλλά να πράττω , προσωπικός μου στόχος είναι εγώ και η ομάδα μας, γιατί είμαι υπέρ του ομαδικού και όχι του ατομικού πνεύματος, να έχουμε ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματός μας. Μετά από 4 χρόνια θέλω να μπορούμε να  κοιτάξουμε τους συμπολίτες μας στα μάτια και να τους δούμε ικανοποιημένος και όχι και πάλι  αγανακτησμένους.
5. Υπάρχει κάποια ειδική εξαγγελία για τον Δήμο Λεβαδέων, για την εκλογική ενότητα Κορωνείας, για τον Αγιο Γεώργιο; Κάτι που εσείς οραματίζεστε;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Όραμα μου και μεγάλη μου επιθυμία είναι να γίνει ο Δήμος μας , η Δημοτική Ενότητα Κορωνείας  και φυσικά ο Άγιος Γέωργιος ο τόπος  που ζώ καθημερινά και εργάζομαι ,ο τόπος που κάθε νέος θα έχει την δυνατότητα να μεγαλώσει την οικογένειά του, πλαισιομένος από ένα περιβάλλον ασφαλές φιλικό και λειτουργικό που θα τον διευκολύνει στις δραστηριότητες της καθημερινότητας. Για να επιτευχθεί αυτό  ένας τρόπος υπάρχει· άρρηκτη συνεργασία του Δήμου μας με τους δημότες, με τις προτάσεις τους και τις σκέψεις τους για τα προβλήματα του Δήμου, αφού η υπόθεση καλής λειτουργίας του Δήμου είναι υπόθεση  των δημοτικών αρχών και πολιτών.
6. Πείτε μας λίγα πράγματα, τα πιο σημαντικά, για εσάς.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Γεννήθηκα 10 Απρίλιου του 1981 στον Άγιο Γεώργιο Βοιωτίας όπου και κατοικώ μόνιμα. Είμαι παιδί του Δημήτρη και της Μαρίας Σαγιάννη και έχω δυο αδερφές την  Αναστασία και την Παναγιώτα. Τελείωσα τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στον Άγιο Γεώργιο Βοιωτίας και στη συνέχεια σπούδασα και αποφοίτησα από τη Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής (Α.Τ.Ε.Ι.) Μεσολογγίου.  Είμαι παντρεμένος με την οικονομολόγο Βασιλική Γούλα και περιμένουμε το πρώτο μας παιδάκι. Εργάζομαι από το 2004 ως υπεύθυνος εργοστασίου, παραγωγής και ανάπτυξης νέων εφαρμογών στην οικογενειακή επιχείρηση συστημάτων αλουμινίου ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΑΓΙΑΝΝΗΣ & ΥΙΟΣ Ο.Ε.,που μετρά 35 χρόνια συνεχούς πορείας στον κλάδο του αλουμινίου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ