Σάββατο 18 Μαΐου 2019

O Hλίας Κούστας υποψήφιος με τον Φάνη Σπανό


Η εμπιστοσύνη σας θα μας δώσει την δύναμη
να δουλέψουμε για όλους!
Βιογραφικό
Γεννήθηκα το 1969 στο Μπεράτι της Αλβανίας όπου και ολοκλήρωσα την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση μου. Το 1987 και ύστερα από εξετάσεις, πέτυχα την εισαγωγή μου στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου των Τιράνων. Αποφοίτησα από το Πανεπιστήμιο το 1993. Το 1994 ήρθα στην Ελλάδα με την οικογένεια μου και εγκαταστάθηκα στη Θήβα. Το 2000 μετά από εξετάσεις, αναγνωρίστηκε το πτυχίο μου από το Εθνικό και Καποδιστριακό  Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ήδη από το 2000 κάλυπτα αφιλοκερδώς τις ιατρικές ανάγκες στο Ίδρυμα Χρονίως Πασχόντων “ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΑΓΑΠΗΣ” της Ιεράς Μητρόπολης Θηβών και Λεβαδείας, που εδρεύει στη Θήβα, ενώ το 2007 είμαι αποκλειστικά ο ιατρός του ιδρύματος.
Εργάστηκα στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας από το οποίο και έλαβα την ειδικότητα της “Γενικής Ιατρικής“ (2003-2007). Διατηρώ από το 2007 ιδιωτικό ιατρείο στα Βάγια Θηβών, καλύπτοντας ταυτόχρονα και μια ευρύτερη περιοχή της επαρχίας μας. Το 2009 απέκτησα την άδεια άσκησης υπερήχων (άνω – κάτω κοιλίας) από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίο. Από τον Ιανουάριο του 2019, προσφέρω τις ιατρικές μου υπηρεσίες στην Ενοριακή Στέγη Γερόντων “Ο Άγιος Αθανάσιος ο Μέγας“, στη Θήβα.
Έχω προεδρεύσει σε πανελλαδικά ιατρικά Συνέδρια Ε.Ε.Ε.Ε.Π, ΕΚΟΓΙ και Ε.ΚΟ.ΜΕ.Ν και είμαι Μέλος της:
Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας
Ελληνικής Εταιρίας Έρευνας & Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας
Ελληνικό Κολλέγιο Γενικής Ιατρικής
Επίσης, είμαι παντρεμένος και πατέρας 2 παιδιών.
Είμαι συνειδητά υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τον συνδυασμό του Φάνη Σπανού ''Επιμένουμε στην Καρδιά της Ελλάδας'' γιατί ο ενεργός πολίτης ο οποίος βρίσκεται μέσα στην κοινωνία, ζει την καθημερινότητα, βιώνει τις ελλείψεις, τις παραλείψεις, τα κακώς κείμενα, κι υποχρεούται να ασχολείται με τα κοινά από οποιαδήποτε θέση μπορεί και του δίνεται η δυνατότητα να ασχοληθεί. Θεωρώ ότι κι εγώ μπορώ να συμβάλλω στο θεάρεστο, ως τώρα, έργο της Περιφερειακής Αρχής, προσφέροντας . Πάντα με βαθύτατο το αίσθημα της ευθύνης, καλούμαστε να συνεχίσουμε ότι ξεκινήσαμε, θέτοντας ακόμη πιο ισχυρές βάσεις για τον τόπο μας. Γνώμονας και κύριος παράγοντας όλων είναι ο άνθρωπος και οι πραγματικές του ανάγκες. Ο δρόμος είναι μακρύς, δύσκολος αλλά κι εποικοδομητικός. Σας θέλουμε συνοδοιπόρους σε όλο αυτό. Γιατί οι συσπειρωμένες ομάδες φέρνουν πάντα τα πιο επιθυμητά αποτελέσματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ