Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2020

Καταυλισμός ρομά στο Πυρί:Ποιος φταίει; Τι μπορεί να γίνει;- Όλα όσα πρέπει να ξέρετε!

 Ποιος φταίει; Τι μπορεί να γίνει; Πολίτες, Δήμος, σύμβουλοι, πρόεδροι συλλόγων, φορείς, όλοι πρέπει να γνωρίζουν. Στόχος του παρόντος κειμένου είναι το να φτιαχτεί η βασική «γεωγραφία» του προβλήματος, ώστε μετά τη δημοσίευσή του, να μην υπάρχει δικαιολογία για άγνοια από κανέναν.

Εισαγωγή
«Αυτά δεν είναι ευρέως γνωστά» είπε άνθρωπος της πιάτσας, όπως λέμε. Με αυτό το έναυσμα θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μια περίληψη του τι έχει συμβεί από το 2000 έως σήμερα σχετικά με τον καταυλισμό των Ρομά στη Θήβα. Θα δώσουμε έμφαση στην τελευταία περίοδο (2012-2018) όπου το ζήτημα έφτασε σε αποφασιστική κορύφωση λόγω αφενός των ενταθέντων εγκληματικών ενεργειών μέρους των 

Συνέχεια Εδώ

32 σχόλια:

  1. ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΒΡΕΘΗΚΕ Η ΛΥΣΗ. ΣΕ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ Ο ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟΣ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ. ΕΙΧΑΝΕ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΗΓΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΑΤΕ. ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η λύση είναι μία...πετόνια με βενζίνη και στουπιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την λύση να την βρει ο δήμαρχος σε συνεργασία με την πολιτεία.Ειναι υποχρέωση του, δεν τον ψηφίσαμε για να βγάζει φωτογραφίες στα λουλουδάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΙΣΩΣ Η ΠΙΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΝΗ ΠΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΠΙΟ ΒΡΩΜΙΚΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΕΤΟΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. επιτροπή αγώνα λέει , επιτροπή αγώνα είναι για τις κεραίες , για τις ανεμογεννήτριες για τα σκουπίδια για το περιβάλλον , δεν υπάρχει επιτροπή αγώνα σε βάρος άλλων ανθρώπων. Αγκαλιάστε τους και εντάξτε τους στη κοινωνία. Δουλειά για τα παιδιά τους παιδεία υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα τους παρεις σπιτι σου και να τους αγκαλιασεις εσυ ρε!Τετοιες μ@λ@κιες λες οταν δεν εχεις ζησει κοντα τους και δεν τους εχεις γνωρισει.Δεν εχουν ενταχθει στις κοινωνιες χιλιαδες χρονια τωρα και δεν προκειται να γινει ποτε.Δουλεια για τα παιδια τους?Γιατι να δουλεψουν αφου μπορουν και γουσταρουν να κλεψουν και να πουλησουν ναρκωτικα?Μηπως δεν υπαρχουν μεροκαματα στη Θηβα?Ξερεις ποσοι χιλιαδες μεταναστες εργαζονται και δεν ζουν εις βαρος των αλλων?Δεν θελουν να δουλεψουν ρεεεε!!!Ποιοι ειναι αυτοι που τους πληρωνω εγω το ρευμα και το νερο?Γιατι στερουν το ψωμι απο τα παιδια μου και πληρωνω εγω τα χρεη τους με το ετσι θελω?Παιδεια?Ποια παιδεια...στελναν μονο την πρωτη μερα τα παιδια τους σχολειο για να τσεπωσουν το επιδομα(ναι παιρνουν κ επιδομα τα παιδια τους,τους πληρωνουμε για να μορφωθουν,σε αντιθεση με τα δικα μας που πληρωνουμε για να μας τα μορφωσουν στην "δωρεαν" παιδεια)Υγεια?Ξερεις ποσα πληρωνω το χρονο για να εχω υποτιθεται υπηρεσιες υγειας?Δεν εχω κανει ουτε μια εξεταση σε δημοσιο νοσοκομειο στην ζωη μου.Αυτοι ξερεις ποσες εξετασεις κανουν χωρις να εχουν δωσει ευρω στην ζωη τους στο ασφαλιστικο συστημα?Εχεις κανεναν φιλο τραπεζικο υπαλληλο να σου πει ποσες χιλιαδες ευρω εχουν οι ρομα στους λογαριασμους τους?Επειδη εγω εσω ξερω! Εχεις παει ποτε στα ΕΛΤΑ τελη του μηνα να δεις τα χιλιαρικα που παιρνει επιδομα καθε ενας απο αυτους?Ξερεις ενα σημειο στον πλανητη γη που να ζουν αυτοι και να μην υπαρχουν προβληματα με ναρκωτικα,φασαριες και οπλα?Μηπως δεν εχεις παρει χαμπαρι οτι ειναι κρατος εν κρατη.Ακου να δεις λοιπον φιλε γιατι αυτες οι π@π@ριες που λες ειναι για χαρτογιακαδες..Δεν θελουν να φυγουν απο εκει που ζουν γιατι ειναι γκετο,κανουν οτι γουσταρουν χωρις να τους πειραζει κανενας,δεν ειναι τυχαιο οτι οποιον κακοποιο κυνηγαει η αστυνομια τρεχει και κρυβεται μεσα στον καταυλισμο τους,ακομα και απο Αθηνα,και μαντεψε τι....μενει ασυλληπτος γιατι δεν μπορουν να μπουν μεσα,εσυ κανε κατι αν θες και θα σε παρουν μαζι με το σπιτι σου.Δεν δουλευουν και δεν προκειται να δουλεψουν γιατι μια χαρα περνανε με τα επιδοματα και με τις κλεψιες και τα εμπορια.Δεν θελουν να ενταχθουν και δεν θα ενταχθουν ΠΟΤΕ!Το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να ζουν εις βαρος μας,γι'αυτο και ειναι τα παρασιτα της κοινωνιας μας.Επειδη τους εχω φαει λοιπον στην μαπα και τους εχω μεσα στα ποδια μου απο τοτε που γεννηθηκα και τους ξερω απο εξω και ανακατωτα θα σου πω τις αμπελοφιλοσοφιες σου αλλου,με ξενα κολυβα δεν κανεις κηδεια.Σου ευχομαι λοιπον μεσα απο την καρδια μου λιαν συντομως ετσι για να ενταχθουν στην κοινωνια να φερουν καμια πενηνταρια απο αυτους στην γειτονια σου,μετα θα δεις ποσα απιδια παιρνει ο σακος!Εξω απο τον χορο πολλα τραγουδια ξερεις κακομοιρη μου αν τα φερει η τυχη και μπεις μεσα να σε δω....κ εσενα και τους υπολοιπους ομοιδεατες σου.Μπορω να σου γραψω χιλιαδες πραγματα γι'αυτους αλλα το σαλιο μου δεν το χαραμιζω αλλο για ανθρωπους με μυαλα σαν κ τα δικα σου.Δουλεια σου λοιπον γιατι φαινεται πως ζεις πολυυυυυ μακρια τους!

      Διαγραφή
    2. Ρε καλα σου κανουνε με τετοια γλωσσα που εχεις και βριζεις το κοσμο , που κουτσομπολευεις κιολας ποιος εχει καταθεσεις , αποκλειετε θηβαιος τραπεζικος να καρφωσε καταθεσεις εισαι και πονηρος ψευτης , ειναι κομματι της κοινωνιας μας και δεν φευγουνε , αμα θες φυγε εσυ.

      Διαγραφή
    3. Που να δεις μεσα στο παντελονι τι εχω κινεδε...Και δεν αποκλειεται κ μου ειπε,ασε που δεν χρειαζεται κιολας,μηπως θυμασαι μια μικρη ξανθια Μαρια που ειχε εξαφανιστει και τελικα βρεθηκε σε μια οικογενεια ρομα στην Λαμια ποσα ειπανε οτι ειχε στον λογαριασμο της απο επιδοματα?Να σου θυμισω εγω,120.000€.Να φυγω απο που ρε βλακα?Απο τον τοπο μου για να κατσουν αυτοι οι Αλβανογυφτοι,Ρουμανογυφτοι και Βουλγαρογυφτοι?Κομματι της κοινωνιας της δικιας σουτ της βρωμιας,της αλητειας και των κινεδων ειναι,οχι της δικιας μου.Εγω παλευω καθε μερα για το ψωμι μου βλακα κ κανω ολοκληρους κυκλους για να μην περασω απο την γεφυρα βαλω κανενα απο κατω κ με πανε κ μεσα.Ματσουκι κ στειρωση που χρειαζεσαι κερατα!

      Διαγραφή
    4. ΜΑ Κ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ,ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΤΡΕΦΕΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ?ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ,ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΠΙΑΣΕΙΣ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑ ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΕ ΓΥΦΤΑΚΟ

      Διαγραφή
  6. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΛΥΣΟΥΝΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ , ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΑ ΣΑΙΤ ?? ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΤΟ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΟ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΗ ΤΟ ΣΠΑΝΟ ΤΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΤΡΑΜΠΑΚΟΥΛΟ Η ΧΑΛΒΑΤΖΗ ?? ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ?? ΕΕ ΕΚΕΙ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΟΥΝΕ ΘΑ ΣΑΣ ΛΥΣΟΥΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΡΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί θα τα λύνανε στο άψε σβήσε...

      Διαγραφή
    2. ΤΟΤΕ ΤΡΑΒΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕΣ ΡΕ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΕ ΓΙΔΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΙΞΕΣ ΣΤΗ ΚΑΛΠΗ , ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΝΙΟΝΙΟ ΨΗΦΙΖΟΥΝΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΟΥΤΟΠΥΡΙΩΤΗ ΑΥΡΟΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΕ ΠΡΩΤΑ ΕΣΥ ΕΡΙΞΕΣ ΔΕΞΙΑ ΚΟΥΤΟΥΡΟΥ ΛΟΥΣΟΥ ΤΑ ΤΑ ΤΩΡΑ ΑΝΕΡΓΙΑ ΦΤΩΧΕΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΡΟΜΑ ΟΥΣΤ ΡΕΕΕΕ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ

      Διαγραφή
    3. ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΧΑΒΑ ΣΑΣ,ΔΕΝ ΤΑ ΛΥΣΑΝΕ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΔΕΞΙΟΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΛΥΝΑΝΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ(Η ΜΟΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΡΙΖΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ) ΚΑΙ Ο ΤΡΑΜΠΑΚΟΥΛΟΣ...ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

      Διαγραφή
    4. ΜΕ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΤΟΝ ΦΑΚΕΛΛΟ ΚΑΙ 20€ ΨΗΦΙΖΑΝ ΟΙ ΡΟΜΑ ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΕ,ΕΓΩ ΕΧΩ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ,ΕΛΑ ΠΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΠΟΥΤΑΝΟΠΑΙΔΟ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ...

      Διαγραφή
    5. Εσύ που λές για κουτοπυριώτες απο πού είσαι ξεφτέρι μου?

      Διαγραφή
    6. Άσε που σε κόβω και για κεκέ,πολύ κολλας,πόόόλυ κοκοκολλας....

      Διαγραφή
    7. ΑΓΙΟΘΕΟΔΩΡΙΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΙΑΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΤΩΝ ΡΟΜΑ ΠΑΚΙΣΤΑΝΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΥΠΑΘΩΝ ΨΥΧΩΝ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ? ΓΡΑΨΤΟΥΣ ΠΕΝΗΝΤΑ ΣΤΡΕΜΑΤΑ ΘΑ ΣΕ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΥΡΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΕΚΕΣ ΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΒΙΑΣΤΙΚΑ

      Διαγραφή
    8. ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟ ΕΥΡΩ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΣΕ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ

      Διαγραφή
    9. Αγιοθεοδωρητη γιατι ξεσηκωθηκες οταν επεσε σαν προταση να μεταφερθουν οι ρομα στους αγιους θεοδωρους και αναρτησατε και πανο μαλιστα στην γεφυρα?Απο την πολυ αγαπη σου μαλλον.Κτηματιας?Μαλιστα...γι'αυτο τοσο ενδιαφερον για τις ευπαθεις ψυχες,γιατι τους εχεις ολη μερα στο χωραφι με 20€ και μετα τους μαντρωνεις στην γεωτρηση σου.Συγνωμη που σε ενοχλουμε απο το ξυσιμο των αχαμνων σου κτηματια,γραψε πιο γρηγορα μην σου ζεσταθει ο freddo και οι επιδοτησεις ερχονται....λαμογιο ε λαμογιο!Εγω δεν μιλησα για τους Πακιστανους που δουλευουν και ζουν χωρις να με ενοχλουν,μιλησα για τους ρομα που ζουν για να με ενοχλουν και να με κλεβουν...οσο για τα 50 στρεμματα θα σε απογοητευσω,δεν εχω γιατι δεν ειμαι αγροτης,η δουλεια μου ειναι καθημερινη και 12ωρη,οχι 3 μηνες δουλεια και εννια ξυσιμο,καταλαβες μεγαλογεοκτημονα?Συνεχισε τον υπνο σου στα πουπουλα....

      Διαγραφή
    10. Οσο το γιατι τους μισω τι να σου πω οταν ζεις στην αλλη ακρη και δεν εχεις καμια επαφη μαζι τους,πρεπει να το ζησεις για να το καταλαβεις...

      Διαγραφή
    11. ΑΣΤΟΝ ΑΥΤΟΝ ΦΙΛΕ ΖΕΙ ΤΗΝ ΖΩΑΡΑ ΤΟΥ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΠΡΕΦΑ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΤΙΣΕΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ(Ο ΠΟΙΟΣ?ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ...)ΜΕ ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ

      Διαγραφή
    12. το 100 ευρώ μεροκάματο στον πακιστανό αδελφό το έδωσες για να σου κάνει αγροτικές δουλειές ... ή για να σου κανει τίποτα άλλο ...?!! Ξέρεις εσύ ....!!! Άιντε λαμόγιο Αγιο - Θεοδωρίτη , που ταμπουρώνεσαι πίσω από τα κτήματα και το δηλώνεις κιόλας έχω κτήματα και υπάρχουνε παιδιά στη Θήβα που πεινάνε!

      Διαγραφή
    13. Κουτοθεοδωρίτη.....αυτό που σου έκανε ο Πάκι για 100€ εγώ θα στο κάνω τσάμπα και θα είναι πιο δυνατό.Έτσι για να δείς πως πηδάνε οι Πυριώτες

      Διαγραφή
  7. ΟΤΑΝ ΚΤΥΠΑΓΕΣ ΜΠΑΛΑΜΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΤΟ 2014 ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΥΤΟΠΥΡΙΩΤΗ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΕΣ ΣΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΤΙ ΚΑΜΑΡΩΝΕΣ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝΕ ΩΡΑΙΑ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΣΕ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΚΛΕΙΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟΣ ΗΘΕΛΕΣ ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ Η ΣΚΟΥΦΙΑ ΣΟΥ ΑΕΡΑ ΑΣΕ ΡΕ ΓΕΡΟ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ ΣΕ ΟΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΠΙΟΣ ΕΙΣΕ ΑΠΟ ΠΑΣΟΚΟΣ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΤΨΡΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΕ ΠΥΡΙΩΤΗ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΕΚΕΙ ΟΟΥ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΘΕΣΕΣ ΣΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΥΡΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΟΥΝΟΥΣΕΣ ΚΟΛΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΑΝ ΠΟΤΕ ΑΜΟΙΡΕ ΤΟΜΠΑΣΟΚ ΝΑ ΝΑΙΜΚΑΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΒΟΛΕΨΕ ΤΕΜΠΕΛΑΡΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ ΦΟΡΟΥΣ ΝΑ ΘΡΕΦΕΙΣ ΕΣΥ ΚΟΛΟ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα με πείς εμένα ρε μπάζο βολεμένο της ΝΔ κ του Πασοκ?Σκατά στα μούτρα τα δικά τους και τα δικά σου.Με ξέρεις ρε βλάκα και λες τέτοιες κουβέντες?Θές να με μάθεις η είσαι και εσύ μάγκας του πληκτρολογείου και βαράς με δύναμη τα κουμπιά?Εγώ πολύ θα θελα να σε δώ απο κοντά.Μήπως έχεις κανά πάρκινσον και δεν βρίσκεις καλά τα κουμπιά?

      Διαγραφή
  9. Τι πραγματα ειναι αυτα ρε παιδια δεν ντρεπεστε λιγακι ? Αδελφια και ξαδελφια μπορει να ειστε και βριζεστε ετσι στα σαιτ? Για μαζευτειτε σας παρακαλω! Πιεστε τους πολιτικους να δωσουνε λυσεις ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ! Οποιος εκλεψε φως νερο πορτοφολια κλπ να παει Φυλακη! Οποιος ειναι σωστος και δουλευει ας τον ενσωματωσουνε αρκει να δινει και φορους η ασφαλιστρα οπως λεει ενας σχολιαστης! Ζητιανια κομμενη απαγορευετε καθε μερα αυτο το χαλι εξω με τις γυφτισσες! Φτιαξτε τα επιτελους τα πραγματα επισημα τοσο δυσκολο σας ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ?ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΦΙΛ,ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕΣ,ΠΟΙΟΝ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΘΟΣΟΥΝΑ ΤΟ 2004 ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΧΘΕΣ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝΕ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΕΡΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πιέστε τη δημαρχαρα και την αντιδηναρχαρα να λύσουν το πρόβλημα.Μπορουν ή δε θέλουν; Τα ψηφαλακια των ΡΟΜΑ είναι πολύτιμα για κάποιους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για τη κακη κατασταση στο δημο θηβαιων δε λες τιποτα ΠΥΡΙΩΤΗ και υποτιθεται ζητησες τη ψηφο μας αλλαξες μαλιστα στρατοπεδο τελευταια ωρα!!!!!!!! Δεν ακουγεσαι καλα τι ειπες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεεε?????Παραμιλάς ρε?Σηκώθηκες μέσα στον ύπνο σου?Έχω ξαναπεί οτι όσοι έχουν εκλεχθεί μέχρι σήμερα ήταν και είναι όλοι άχρηστοι.Τώρα τι εννοείς με τα άλλα που λές....ο θέος και η ψυχή σου

      Διαγραφή

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ