Έκτακτη σύσκεψη για την Κωπαΐδα-Νωρίτερα η έναρξη της αρδευτικής περιόδου λόγω ανομβρίας
Ευρεία έκτακτη σύσκεψη συγκάλεσε σήμερα στο γραφείο του ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας Γιώργος Ντασιώτης, με θέμα την πρόωρη έναρξη της αρδευτικής περιόδου στην Κωπαΐδα.
Κίνηση σοβαρότητας και σεβασμού στους αγρότες. Καλή δύναμη Γιώργο. Σε εμπιστευόμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ ρε και να ήταν η φανουλα φέτο στη Κωπαιδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν φτιαξεις και το πλωτό κ. αντιπεριφερειάρχη θα γράψεις ιστορία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε 1 μηνα δεν θα υπαρχει σταγονα στην λιμνη.
ΑπάντησηΔιαγραφή