Συνεδριάζει αυτή την ώρα το δημοτικό συμβούλιο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
-
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης, στην Εθνική Οδό Θηβών – Λιβαδειάς, λίγο έξω από τη Θήβα. Περισσότερα εδώ
-
Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον αδόκητο χαμό του εξέδωσε η Νομαρχιακή Επιτροπή Περισσότερα εδώ
-
Υπάρχουν τόποι που δεν επιβάλλονται στο βλέμμα. Δεν έχουν τη λάμψη ενός μεγάλου συνέχεια εδώ
-
Η Χάρις Αλεξίου βρέθηκε στη γενέτειρά της, τη Θήβα, για την ονοματοδοσία του Δημοτικού συνέχεια εδώ
-
Ο Τάκης Γκώνιας έφυγε από τη ζωή, με την είδηση του θανάτου του να προκαλεί θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό. Συνέχεια εδώ
-
Ο αντιπεριφερειάρχης Βοιωτίας Γιώργος Ντασιώτης , μίλησε στο permissos.gr ,για την κατάσταση της φωτιάς στο Ακραίφνιο. περισσότερα εδώ
-
Εφυγε” ο αδερφός του αντιπρόεδρου του δ.σ., Κώστα Στάικου – Αναβάλλονται οι συνέχεια εδώ
-
Η πορεία του αείμνηστου ποδοσφαιριστή στο ελληνικό ποδόσφαιρο περισσότερα εδώ
-
Δύο μεγάλες πυρκαγιές με λίγη ώρα διαφορά ξεκίνησαν το μεσημέρι της Δευτέρας (22/6/26) σε περιοχές της Βοιωτίας. Συνέχεια εδώ
-
Η πυρκαγιά έκαψε περίπου 4 χιλιόμετρα έκτασης, ενώ 60 μοσχάρια και πρόβατα σε κτηνοτροφική μονάδα έχασαν τη ζωή τους συνέχεια εδώ

Ρε σεις γιατί χαλάτε την ηρεμία του Κτιστακη και τον συγχιζετε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ Ο ΚΤΙΣΤΑΚΗΣ ΔΕΝ ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ,ΚΑΤΙ ΑΟΡΙΣΤΟΛΟΓΙΕΣ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΝΑ ΘΟΛΩΣΕΙ ΤΑ ΝΕΡΑ.ΣΑΦΗ ΘΕΣΗ ΔΕΝ ΠΗΡΕ!ΜΗΠΩΣ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΣΑΦΕΙΕΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως καλά το είχαν οργανώσει οι γαλάζιοι για να κρατήσουν τα μπόσικα :οι μισοί τάχθηκαν κατά του Μητσοτάκη, ως δήθεν αγανακτισμενοι από την αδικία και οι άλλοι μισοί, ίσα που έδειχναν δυσαρέσκεια έτσι για τα μάτια του κόσμου ο δε γαλάζιος βουλευτής ούτε καν δεσμεύτηκε ότι θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο! Ο Περιφερειαρχες έλειπε σε διακοπές και ο Ντασιωτης έτρεχε να τον καλύψει. Η δε Μάγουλα δεν έβγαλε αχνά.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τον Αναστασίου είναι γνωστή η τακτική του πλέον! Δεν κάνει καμιά κίνηση για να μη δυσκολέψει το κόμμα του και το κακοκαρδισει και όταν ο κόσμος αντιδρά και βλέπει ότι δεν τον παίρνει το παίζει αγωνιστής και υπέρ των δημοτών
τι να πούμε για τον δήμαρχο αλιάρτου θεσπιών εγώ ειμαι εκπαιδευτικός δεν ξέρω από αυτά που λέτε καληνύχτα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στο Ντασιώτη και τον Αραπίτσα για την στάση και την συμπαράσταση, χωρίς θεωρίες και νομικιστικα. Οποτε χρειαστηκαν ηταν εδω.Οι Θηβαιοι τι έκαναν; μια από τα ίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήτι λε ρε!ΟΛΟ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ 2!ΑΟΡΙΣΤΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΤΑΜΑΡΕΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 100 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΑΡΙΘΜΕΙ Η ΘΗΒΑ, ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ 20-25, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ 7 ΑΤΟΜΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΙΔΑ.
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΚΤΙΣΤΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ.
ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΛΕΩ ΕΓΩ.
ΛΙΓΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ.
Σημασία έχει ότι χάσαμε το Πρωτοδικείο, μόνο με αντίδραση και μαύρο στις Ευρωεκλογές. Δεν ψηφίζουμε γιατί δεν μας ψήφισαν
ΑπάντησηΔιαγραφή