Περισσότερα εδώ
Ρε σεις οι δήμαρχοι βαράνε υπερωρίες στα αναματα των δέντρων και εσείς τους λέτε να ασχοληθούν με σοβαρά θέματα;Αισχος!
Ρε σεις οι δήμαρχοι βαράνε υπερωρίες στα αναματα των δέντρων και εσείς τους λέτε να ασχοληθούν με σοβαρά θέματα;Αισχος!
ΑπάντησηΔιαγραφή