Άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας για δύο πιλοτικά πλωτά φωτοβολταϊκά ισχύος 1 MW έκαστο στον Κορινθιακό Κόλπο έδωσε το Yπουργείο Ενέργειας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
-
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, κάτω από συνθήκες που διερευνώνταις, Συνέχεια εδώ
-
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης, στην Εθνική Οδό Θηβών – Λιβαδειάς, λίγο έξω από τη Θήβα. Περισσότερα εδώ
-
«Πήγα τη γυναίκα μου να γεννήσει και δεν την έφερα ποτέ πίσω»: Ζητά απαντήσεις ο σύζυγος της 35χρονης που πέθανε μετά τη γέννα στη Λιβαδει...
-
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε σήμερα το απόγευμα στη Θηβών-Λιβαδειάς,στο ύψος συνέχεια εδώ
-
Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον αδόκητο χαμό του εξέδωσε η Νομαρχιακή Επιτροπή Περισσότερα εδώ
-
Συγγενείς, φίλοι και άνθρωποι του ελληνικού ποδοσφαίρου αποχαιρέτησαν τον Τάκη Γκώνια Συνέχεια εδώ
-
Η νεαρή μητέρα παρουσίασε σοβαρή αιμορραγία, μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Θριάσιο περισσότερα εδώ
-
Η Χάρις Αλεξίου βρέθηκε στη γενέτειρά της, τη Θήβα, για την ονοματοδοσία του Δημοτικού συνέχεια εδώ
-
Φτωχότερος είναι από σήμερα ο κόσμος του ελληνικού ποδοσφαίρου, καθώς «έφυγε» από την ζωή το Τάκης Γκώνιας, σε ηλικία 54 ετών. συνέχεια εδ...
-
Ο Τάκης Γκώνιας έφυγε από τη ζωή, με την είδηση του θανάτου του να προκαλεί θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό. Συνέχεια εδώ

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΤΑΕΙ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΙΣ ΚΟΝΤΙΝΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανονικά θα πηγαίνω για μπάνιο.
ΔιαγραφήΔεν με εμποδίζει μια πλωτή εξέδρα στο Κουβελο. Δεν κολυμπάς τόσο βαθιά.
Θα είναι όμορφα να κάνεις μπάνιο στον Αϊ Νικόλα και να απολαμβάνεις την θέα των φωτοβολταϊκών! Θα είναι όμορφα επίσης να μην μπορείς να πας για ψάρεμα στο ΒΑΘΥ, γιατί η θάλασσα δεν είναι για όλο τον κόσμο, αλλά τσιφλίκι αυτών που προφανώς ψήφισες και θα απαγορεύουν την διέλευση. Μας κάνουν μια έκπτωση στους λογαριασμούς ρεύματος, (όπως κάνανε και στους ιθαγενείς δώρα καθρεφτάκια) και θεωρούν πως υπάρχει ανταποδοτικότητα. Και αν υποστηρίξεις πως είναι αναγκαία όλα αυτά τα μέτρα για να μην χρησιμοποιούμε ρυπογόνες πρώτες ύλες (λιγνίτη), θα έπρεπε να γίνονται από το δημόσιο και όχι να χαρίζονται τα βουνά μας και οι θάλασσες μας στους δήθεν επενδυτές με δάνεια από τις καταθέσεις μας στις τράπεζες. Έχεις κοιτάξει ποτέ ισολογισμό τέτοιων εταιριών? Σε είκοσι εκατομμύρια τζίρο από την παραγωγή ρεύματος 15 εκατομμύρια καθαρό κέρδος! Μηδέν λειτουργικά έξοδα... Και τους αποκαλείς και επενδυτές! Κλέφτες του δημόσιου πλούτου και λαμόγια πολιτικοί που συμμετέχουν στα εταιρικά σχήματα.
ΔιαγραφήΑν γίνονταν από το δημόσιο: θα στοιχιζαν πολύ περισσότερο, θα απασχολούσαν εκατοντάδες κομματικους τεμπεληδες , θα κακοσυντηρουνταν και στο τέλος θα παρουσίαζαν και ζημιά. Ότι επιχείρηση πήρε να κάνει το δημόσιο, κατάντησε προβληματική. Τόσο στη χώρα μας όσο και στον υπαρκτό σοσιαλισμο.
ΔιαγραφήΑπαξιώνουν το δημόσιο για να μπορούν να το ξεπουλάνε. Το επιχείρημα είναι άστοχο. Την ευθύνη της κακοδιαχείρισης την έχουν οι ίδιοι οι οποίοι δεν λογοδοτούν ποτέ και δεν τιμωρούνται ποτέ λόγω ασυλίας. Το πολιτικό σύστημα είναι σάπιο γιατί το αφήνουμε ατιμώρητο και δεν φταίει το δημόσιο που σε αρκετές περιπτώσεις είναι και μονοπώλιο άρα επικερδές! Στην συγκεκριμένη περίπτωση επιβάλλουν τον περιορισμό μας και δηλητηριάζουν την ποιότητα της ζωής της δικής μας αλλά πρωτίστως των επόμενων γενιών. Είναι ανεπίτρεπτο και όποιος το στηρίζει σκέφτεται μικρο-συμφεροντολογικά.
Διαγραφήφωτοβολταί΄κα στη θάλασσα, ιχθυοκαλλιεργειες και ανεμογεννητριες πανω απο τα κεφαλια σας!Μιλάμε για ανάπτυξη οχι αστεία! Επενδυτές με το κιλό που κάνουν χωματερή τη Βοιωτια!ΜΗμιλήσουμε για την αποθήκευση ενέργειας και για την ταφή των βιομηχανικών αποβλήτων!Μετά μην αναρωτίεστε για τίποτα
ΑπάντησηΔιαγραφή