Ξεκίνησαν σήμερα οι εργασίες καθαρισμού στον Περμησσό ποταμό στο Νεοχώρι του Δήμου Αλιάρτου Θεσπιέων
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
-
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, κάτω από συνθήκες που διερευνώνταις, Συνέχεια εδώ
-
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης, στην Εθνική Οδό Θηβών – Λιβαδειάς, λίγο έξω από τη Θήβα. Περισσότερα εδώ
-
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε σήμερα το απόγευμα στη Θηβών-Λιβαδειάς,στο ύψος συνέχεια εδώ
-
Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον αδόκητο χαμό του εξέδωσε η Νομαρχιακή Επιτροπή Περισσότερα εδώ
-
Συγγενείς, φίλοι και άνθρωποι του ελληνικού ποδοσφαίρου αποχαιρέτησαν τον Τάκη Γκώνια Συνέχεια εδώ
-
Η νεαρή μητέρα παρουσίασε σοβαρή αιμορραγία, μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Θριάσιο περισσότερα εδώ
-
Φτωχότερος είναι από σήμερα ο κόσμος του ελληνικού ποδοσφαίρου, καθώς «έφυγε» από την ζωή το Τάκης Γκώνιας, σε ηλικία 54 ετών. συνέχεια εδ...
-
Ο Τάκης Γκώνιας έφυγε από τη ζωή, με την είδηση του θανάτου του να προκαλεί θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό. Συνέχεια εδώ
-
Η Χάρις Αλεξίου βρέθηκε στη γενέτειρά της, τη Θήβα, για την ονοματοδοσία του Δημοτικού συνέχεια εδώ
-
«Πήγα τη γυναίκα μου να γεννήσει και δεν την έφερα ποτέ πίσω»: Ζητά απαντήσεις ο σύζυγος της 35χρονης που πέθανε μετά τη γέννα στη Λιβαδει...

Μπολμπαση μεγάλε γίγαντα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ ευχαριστούμε που είσαι παρών παντου
Μπίλη μεγαλε
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ Καλός ο Μπιλ.
ΔιαγραφήΔυνατό εργαλειο
Άλλον ένα Μπολμπαση θέλαμε και μεις πανω
ΔιαγραφήΑπό την τσέπη του τα βάζει και κάνετε έτσι;
ΔιαγραφήΟι άλλοι που ανάβουν τα δέντρα και εμφανίζονται σα κομήτες τα πληρώνουν απ' τη τσέπη τους.
ΔιαγραφήΤουλάχιστον αυτός είναι κάθε μέρα 24 ώρες ,στις φωτιές,στις λάσπες ,στα μηχανήματα κλπ
Μπολμπαση θα σου δώσω μια συμβουλή.Ειμαι πιο παλιός και ξέρω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που κάνεις είναι τα πιο σημαντικά αλλά δε φαίνονται.
Πήγαινε ρε φίλε να ανάψεις τα φώτα στα χριστουγεννιάτικα δέντρα
Αυτά θέλουν
Βάλε τη γραβάτα σου και φύγε απ' τις λάσπες.
ο βασίλης δεν τρεχει για τις φωτογραφιες δουλευει για το δημο και τους δημοτες και το αποδεικνειει καθε μερα,ολους τους αντιδημαρχους ευχαριστησαν στο αναμα του δεντρου εκτος απο τον βασιλη
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαγκιά του ,αν είναι έτσι!Αλλά δεν σας κάνει χάρη!Κάνει απλά και σιωπηρά πολύ καλά τη δουλειά του.Γι αυτό τον ψηφίσατε άλλωστε
ΔιαγραφήΚαι τους άλλους ψηφίσαμε αλλά τη πατήσαμε φίλε .Οι άλλοι πάνε στις δουλειές τους και για να τους βρεις πρέπει να τους ψαχνεις στα χωράφια .Δε γίνεται έτσι παιδιά
ΔιαγραφήΑν δε είσαι καθημερινά μπροστά απέτυχες
Ας οψεται ο
καλά ο
Όσο για το θέμα των φωτογραφιών ελάχιστους ξεγέλανε πια!Συνήθως οι φωτογραφίες δείχνουν έλλειψη έργου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕληψη έργου από τους άλλους εκτός απ' αυτόν.Αν δεν ήταν ο Βασίλης να καθαρίσει εσωτερική και κεντρική ακόμη δε θα μπορούσαμε να περάσουμε με τα αυτοκίνητα και τα τρακτέρ
ΔιαγραφήΣυνέλθει παππού!Ο Βασίλης έκανε το αυτονόητο και μπράβο του!Δεν του έχεις υποχρέωση,για αυτό αμείβεται και για αυτό τον ψήφισες!
ΔιαγραφήΑραπίτσα πόσοι άλλοι παίρνουν το μισθό και δεν εμφανίζονται πουθενά.
ΔιαγραφήΑυτός τιμάει το μισθό του αντιδημαρχου
Εκεί στο δημαρχείο πόσους έχεις που τους πληρώνεις;
Αυτούς στο γραφειο ίσα μέσα το τους θες