Η Εθνική Τράπεζα υπέγραψε δανειακή σύμβαση με την ELSEWEDY ELECTRIC SAE
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
-
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, κάτω από συνθήκες που διερευνώνταις, Συνέχεια εδώ
-
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης, στην Εθνική Οδό Θηβών – Λιβαδειάς, λίγο έξω από τη Θήβα. Περισσότερα εδώ
-
Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον αδόκητο χαμό του εξέδωσε η Νομαρχιακή Επιτροπή Περισσότερα εδώ
-
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε σήμερα το απόγευμα στη Θηβών-Λιβαδειάς,στο ύψος συνέχεια εδώ
-
Συγγενείς, φίλοι και άνθρωποι του ελληνικού ποδοσφαίρου αποχαιρέτησαν τον Τάκη Γκώνια Συνέχεια εδώ
-
Υπάρχουν τόποι που δεν επιβάλλονται στο βλέμμα. Δεν έχουν τη λάμψη ενός μεγάλου συνέχεια εδώ
-
Η Χάρις Αλεξίου βρέθηκε στη γενέτειρά της, τη Θήβα, για την ονοματοδοσία του Δημοτικού συνέχεια εδώ
-
Ο Τάκης Γκώνιας έφυγε από τη ζωή, με την είδηση του θανάτου του να προκαλεί θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό. Συνέχεια εδώ
-
Φτωχότερος είναι από σήμερα ο κόσμος του ελληνικού ποδοσφαίρου, καθώς «έφυγε» από την ζωή το Τάκης Γκώνιας, σε ηλικία 54 ετών. συνέχεια εδ...
-
Ο αντιπεριφερειάρχης Βοιωτίας Γιώργος Ντασιώτης , μίλησε στο permissos.gr ,για την κατάσταση της φωτιάς στο Ακραίφνιο. περισσότερα εδώ

Και τι μας το λέτε ρε;Είναι αυτό ανάπτυξη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒεβαίως. Ενισχύει την εθνική παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος και την εξάρτηση από το φυσικό αέριο που αγοραζουμε από τον εισβολέα στην ανατολική Ευρώπη. Όσο περισσότερο ρεύμα παράγουμε και αποθηκευουμε μόνοι μας, τόσο λιγότερο εξαρτωμαστε από ξένες χώρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι λες ρε!Ενισχύει το κεφάλαιο και την αισχροκέρδεια!Εσένα σε νοιάζει από που παίρνεις το ρεύμα ή πόσο το πληρώνεις;Θα γεμίσουμε αποθήκες(που δε μας έχει ενημερώσει και κανένας για το πόσο επικίνδυνες και επιβαρυντικές για το περιβάλλον είναι και θα θησαυριζουν αυτοί και εμείς χρυσάφι θα το πληρώνουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην εξάρτηση από τα δανεικά που χρωστάμε στους εξω δεν βλέπω να την θίγεις! Σιγά μην μας νοιάζει από που εξαρτωμαστε ενεργειακά!Ούτε βαριά βιομηχανία έχει η Ελλάδα ούτε ο λαός θα πληρώσει φθηνότερα το ρεύμα.Για να εξυπηρετηθούν αυτοί γίνεται το όλο θέμα κ εσύ χρυσάφι θα το πληρώνεις το ρεύμα.Τα υπόλοιπα είναι Παραμυθιά
ΑπάντησηΔιαγραφή