Περισσότερα εδώ
Θα μείνουν οι αγρότες χωρίς νερό για να πλένουν οι τουρίστες τον πισινό τους σε Αθήνα και Πειραιά!Υπέρ τουρισμό δε θέλατε;Την σπατάλη πηγών ενέργειας όμως δεν την σκεφτήκατε!
Θα μείνουν οι αγρότες χωρίς νερό για να πλένουν οι τουρίστες τον πισινό τους σε Αθήνα και Πειραιά!Υπέρ τουρισμό δε θέλατε;Την σπατάλη πηγών ενέργειας όμως δεν την σκεφτήκατε!
ΑπάντησηΔιαγραφή