Γιατί να κάνουμε δήλωση αν τα καθαρίσουμε. Οι κάτοικοι πληρώνουν τη βενζινη στο υπηρεσιακό για να κάνει βόλτες ο Αράπιτσας; Ας περάσει να τα ελέγξει. Όχι μόνο βόλτες ,εξόδους για καφέ Άντε γιατί το παραχέσαμε
Στο χωριό μου το Λεοντάρι τις πηγές στο χαρμάτι τις καθάρισε ιδιώτης και τον ευχαριστούμε,τα στενά του χωριού μου είναι όλα ακαθάριστα που είναι ο δήμος τελικά???
Ένας έτρεχε να καθαρίσει κι αυτόν τον εκτόπισαν. Χωρίς να έχουμε κάποια ιδιαίτερη γνωριμία όταν τον φωνάζαμε έτρεχε παντού. Ένας πραγματικός εργάτης για όλους Μπράβο του Τώρα τι γίνεται;
Γιατί να κάνουμε δήλωση αν τα καθαρίσουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι κάτοικοι πληρώνουν τη βενζινη στο υπηρεσιακό για να κάνει βόλτες ο Αράπιτσας;
Ας περάσει να τα ελέγξει.
Όχι μόνο βόλτες ,εξόδους για καφέ
Άντε γιατί το παραχέσαμε
Στο χωριό μου το Λεοντάρι τις πηγές στο χαρμάτι τις καθάρισε ιδιώτης και τον ευχαριστούμε,τα στενά του χωριού μου είναι όλα ακαθάριστα που είναι ο δήμος τελικά???
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας έτρεχε να καθαρίσει κι αυτόν τον εκτόπισαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς να έχουμε κάποια ιδιαίτερη γνωριμία όταν τον φωνάζαμε έτρεχε παντού.
Ένας πραγματικός εργάτης για όλους
Μπράβο του
Τώρα τι γίνεται;