Ολοκληρώθηκε στο Δήμο Λεβαδέων το πρόγραμμα “Ψηφιακή Ενδυνάμωση Ηλικιωμένων και Ατόμων με Αναπηρία”
Με μεγάλη συμμετοχή και ιδιαίτερο ενδιαφέρον ολοκληρώθηκε στον Δήμο Λεβαδέων το πρόγραμμα «Όλοι Digital» στο πλαίσιο της δράσης «Ψηφιακή ΕνδυνάμωσηΣυνέχεια εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου