Ομόφωνα πέρασε από το υπουργικό συμβούλιο το ν/σ Ραγκούση για την απελευθέρωση των ταξί αλλά και των φορτηγών από 1/1/2012. Ο υπουργός Υποδομών έφερε κάποιες αλλαγές της τελευταίας στιγμής προκειμένου να καθησυχάσει τις ενστάσεις που διατύπωναν βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Ταυτόχρονα ομως μείωσε σημαντικά το κόστος για την αδεια.. Σύμφωνα με τις αλλαγες:
1. Μειώνεται το παράβολο για την απόκτηση ταξί στις 5.000 ευρώ (όσο και για τα φορτηγά) από τις 15.000-45.000 ευρώ που προέβλεπε το προσχέδιο.
2. Εφόσον ιδιοκτήτης ταξί συνταξιοδοτηθει θα καταθέτει την άδεια του στο κράτος και το κράτος θα μπορεί να τη δώσει στο παιδί του εφόσον αυτό ενηλικιωθεί και τη ζητήσει.
3. Όπως τόνισε ο κ. Ραγκούσης μαζί με τον υπουργό Οικονομικών κ. Ευ.Βενιζέλο θα διαπραγματευτούν με την τρόικα να υπάρξει αύξηση των αδειών ταξί κατά 30% για ολόκληρη τη χώρα, προκειμένου να δοθούν κατά προτεραιότητα στους ανέργους. Το πλαφόν στον αριθμό έκδοσης αδειών θα ανέρχεται στις 10.000 άδειες το πρώτο εξάμηνο ώστε να ακυρωθεί το επιχείρημα ότι θα υπάρξει «κορεσμός». Στο υπ. Υποδομών εκτιμούν ότι εφόσον υπάρξει τέτοια ζήτηση η επένδυση θα ανέλθει στα 500 εκ ευρώ! Από εκεί και πέρα θα εξεταστεί εάν θα μπαίνει πλαφόν κάθε εξάμηνο από την επιστημονική επιτροπή.
4. Από 1η Ιανουαρίου του 2012 απελευθερώνεται πλήρως και το επάγγελμα των φορτηγών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρώην υπουργός Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας εξηγώντας σε δημοσιογράφους γιατί δεν είχε προχωρήσει ο ίδιος στην απελευθέρωση των φορτηγών υποστήριξε ότι στον ίδιο δεν είχε εκφράσει αντιρρήσεις η τρόικα και ότι τώρα "προφανώς άλλαξε θέση η τρόικα".
iefimerida.gr
1. Μειώνεται το παράβολο για την απόκτηση ταξί στις 5.000 ευρώ (όσο και για τα φορτηγά) από τις 15.000-45.000 ευρώ που προέβλεπε το προσχέδιο.
2. Εφόσον ιδιοκτήτης ταξί συνταξιοδοτηθει θα καταθέτει την άδεια του στο κράτος και το κράτος θα μπορεί να τη δώσει στο παιδί του εφόσον αυτό ενηλικιωθεί και τη ζητήσει.
3. Όπως τόνισε ο κ. Ραγκούσης μαζί με τον υπουργό Οικονομικών κ. Ευ.Βενιζέλο θα διαπραγματευτούν με την τρόικα να υπάρξει αύξηση των αδειών ταξί κατά 30% για ολόκληρη τη χώρα, προκειμένου να δοθούν κατά προτεραιότητα στους ανέργους. Το πλαφόν στον αριθμό έκδοσης αδειών θα ανέρχεται στις 10.000 άδειες το πρώτο εξάμηνο ώστε να ακυρωθεί το επιχείρημα ότι θα υπάρξει «κορεσμός». Στο υπ. Υποδομών εκτιμούν ότι εφόσον υπάρξει τέτοια ζήτηση η επένδυση θα ανέλθει στα 500 εκ ευρώ! Από εκεί και πέρα θα εξεταστεί εάν θα μπαίνει πλαφόν κάθε εξάμηνο από την επιστημονική επιτροπή.
4. Από 1η Ιανουαρίου του 2012 απελευθερώνεται πλήρως και το επάγγελμα των φορτηγών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρώην υπουργός Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας εξηγώντας σε δημοσιογράφους γιατί δεν είχε προχωρήσει ο ίδιος στην απελευθέρωση των φορτηγών υποστήριξε ότι στον ίδιο δεν είχε εκφράσει αντιρρήσεις η τρόικα και ότι τώρα "προφανώς άλλαξε θέση η τρόικα".
iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου