Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Ζακύνθου Χρυσόστομος: «Φεύγω γεμάτος και χαρούμενος»


Στη τηλεοπτική εκπομπή «Πρωινή Ενημέρωση» μίλησε σήμερα το πρωί ο Σεβ. Μητροπολίτης Ζακύνθου κ. Χρυσόστομος.
Το επίκεντρο της συζήτησης ήταν η επικείμενη παραίτηση του Μητροπολίτη Ζακύνθου, ο οποίος υπογράμμισε ότι η απόφαση του δεν είναι βόμβα εν αιθρία και ότι έχει εξαγγελθεί χρόνια τώρα.
«Εάν δεν πραγματοποιήσω την υπόσχεσή μου, σημαίνει ότι είμαι ανακόλουθος και άρα δεν έχω τη συνέπεια η οποία τόσο πολύ υπερτονίστηκε το 2009», συμπλήρωσε ο κ. Χρυσόστομος.
Ο Μητροπολίτης Ζακύνθου ερωτηθείς εάν θα πρέπει να θεσμοθετηθεί η ενέργεια του, απάντησε αρνητικά διότι «ο καθένας αναλαμβάνει πρωτοβουλία με την προσωπικότητα που διαθέτει, με ελευθερία χωρίς νόμους και διατάξεις».
«Ο καθένας να καταλαβαίνει πότε μπορεί και πότε πρέπει να αποχωρήσει. Εμένα η προσευχή μου ήταν, να φτάσω στα 72 για να μπορώ να αποφασίσω», πρόσθεσε ο κ. Χρυσόστομος.
Σε άλλο σημείο ο Μητροπολίτης Ζακύνθου, τόνισε: «Φεύγω γεμάτος και χαρούμενος. Επιτέλεσα ένα έργο που μπορεί κάποιοι να το αμφισβητήσουνε, γιατί είναι δικαίωμα τους.»
«Μπορώ να πω ότι έχω γίνει αποδεκτός και από κάποιους που με αμφισβητούσαν πριν από λίγα χρόνια πριν. Όλοι παραδέχονται ένα πράγμα ότι υπήρξα στη ζωή μου συνεπής», υπογράμμισε ο Μητροπολίτης Χρυσόστομος.
Ο κ. Χρυσόστομος ερωτηθείς εάν έχει μετανιώσει για την σύγκρουση που είχε με τον μακαριστό Χριστόδουλο, μεταξύ άλλων ανέφερε: «Όχι για τίποτα από εκείνα που έγιναν τότε, δεν μετανόησα! Διότι άλλωστε βρεθήκαμε με τον Χριστόδουλο στο νοσοκομείο, τότε είπα είσαι σε θέση ασθενείας και να μην ασχολείσαι με τίποτα στη ζωή, παρά μόνο μ΄ αυτά που θα σου πουν οι γιατροί».
Τέλος ερωτηθείς να σχολιάσει την επίσκεψη του Μητροπολίτη Καλαβρύτων στον Ντερτιλή, ο κ. Χρυσόστομος μεταξύ άλλων τόνισε: «Να ρωτήσετε τον Άγιο Καλαβρύτων να σας πει αυτός, εγώ απαντώ ότι αφορά εμένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ