Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΝΕΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ!


"Οι αλλαγές που έρχονται στο χώρο της Εκπαίδευσης είαι ραγδαίες. Ο σύγχρονος εκπαιδευτικός , αυτός που θα είναι επαρκής για τη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει αξιόλογες παιδαγωγικές και εκπαιδευτικές δυνατότητες.Οι μεγάλες αλλαγές μάς βρίσκουν πρωταγωνιστές στη διαμόρφωση του πλαισίου, το οποίο θα είναι αυτό που η κοινωνία απαιτεί με σύνθημα: Ένα Σχολείο για Όλους. Εάν όλα εφαρμοστούν σωστά , το σχολείο θα υπηρετεί το μαθητή, ο οποίος θα είναι το επίκεντρο όλων των δράσεων . Με αυτό το σκεπτικό η ΕΕΦ πραγματοποιεί συνέδρια στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας σε συνεργασία με τμήματα ΑΕΙ της χώρας. " επισημαίνει μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Παναγιώτης Φιλντίσης με αφορμή το   2ο Συνέδριο "Επιστήμες της Εκπαίδευσης" που διεξάγεται στην Αθήνα, τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη από τις 27 έως και τις 29 Ιουνίου.
Τριάντα θεματικές ενότητες για το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Σκοπός του Συνεδρίου είναι η παρουσίαση θεμάτων Ειδικής Αγωγής,Οργάνωσης και Διοίκησης Σχολικών Μονάδων,καθώς και Διαχείρισης Σχολικού Περιβάλλοντος. Θα συζητήσουμε και θα επικαιροποιήσουμε τις προτάσεις μας για τις θεσμικές αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν άμεσα στο σχολικό περιβάλλον , για μια ισορροπία και επικοινωνία των μελών της Εκπαιδευτικής κοινότητας. Επιπλέον θα διατυπωθούν προτάσεις και θα παρουσιαστούν νέα δεδομένα στο χώρο της Εκπαίδευσης από διακεκριμένες προσωπικότητες.
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
•    Τεχνικές και μέθοδοι διαχείρισης προβλημάτων στην τάξη(ανάπτυξη στρατηγικών-
παρουσίαση προβλημάτων:διαχείριση–αντιμετώπιση-πρόληψη,πρόβλεψη και
αντιμετώπιση υποτροπών).
•    Διαχείριση συγκρούσεων–ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σχολικό κλίμα
•    Σχεδιασμός προγραμμάτων παρέμβασης για ειδικές ομάδες μαθητών (σχολική
Θυματοποίηση - bullying),
•    Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο
•    Συμβουλευτική στους εκπαιδευτικούς και γονείς.
•    Η διαχείριση του άγχους/στρες στη σχολική κοινότητα (σχολική αποτυχία,
επαγγελματικό άγχος και στρες των εκπαιδευτικών).
•    Ο ρόλος του Διευθυντή της Σχολικής μονάδας στην ισορροπία του συστήματος.
•    Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Προγράμματα και Θεσμοί Ειδικής Αγωγής
•    Ταξινόμηση των Μαθησιακών και Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών
•    Ειδική διαταραχής της ανάγνωσης–Δυσλεξία
•    Ειδική διαταραχή της γραπτής έκφρασης–Δυσγραφία
•    Ειδική διαταραχή των αριθμητικών ικανοτήτων–Δυσαριθμισία
•    Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής–Υπερκινητικότητα
•    Νοητική Υστέρηση–Σύνδρομο Down
•    Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές–Αυτισμός,Σύνδρομο Asperger
•    Αισθητηριακές μειονεξίες:Μαθητές με πρόβλημα όρασης (τυφλοί),Μαθητές με προβλήματα ακοής(κωφοί–βαρήκοοι)
•    Κινητικές αναπηρίες και προβλήματα Ψυχοκινητικού Συντονισμού
•    Χαρισματικοί κι Ευφυείς μαθητές
•    Ψυχικές διαταραχές παιδιών κι εφήβων
•    Εκπαίδευση στον σχεδιασμό προγραμμάτων αξιολόγησης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
•    Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
•    Ανάπτυξη και αξιολόγηση προγραμμάτων
•    Μέτρηση και αξιολόγηση στην εκπαίδευση
•    Νομικές και οικονομικές πτυχές της εκπαίδευσης
•    Σχεδιασμός και διαχείριση εξοπλισμού εκπαιδευτικής μονάδας
•    Μοντέλα διοίκησης σχολικών μονάδων
•    Εκπαιδευτική ηγεσία
•    Πολιτισμικές διαστάσεις στην εκπαίδευση και διαπολιτισμική εκπαίδευση
•    Εκπαιδευτική μονάδα και οικογένεια
•    Σχολική βελτίωση-Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ