Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Γωγώ Τσαμπά: «Μου έπλυναν τα πόδια με σαμπάνια»-βίντεο




Η Γωγώ Τσαμπά, ερμηνεύτρια του «Τα καγκέλια», η οποία υπηρετεί με επιτυχία το παραδοσιακό τραγούδι, αναφέρθηκε σε συνέντευξή της στο κανάλι «Ε» σε κάποια από τα ακραία περιστατικά που της έχουν συμβεί στα πανηγύρια όπου εμφανίζεται και στις εκδηλώσεις αγάπης των θαυμαστών της.

«Θαυμαστής έχει τύχει να πιεί από το γοβάκι μου σαμπάνια και μετά πήρε και τα παπούτσια μου στο σπίτι του» είπε η Γωγώ Τσαμπά, στην παρουσιάστρια, προς μεγάλη της έκπληξη.

Και συνέχισε: «Συμβαίνουν αυτά. Και τα πόδια μου έχουν μουσκέψει με σαμπάνια. Μου έπλυναν τα πόδια σε πανηγύρι. Δεν μπορούσα να αντιδράσω. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο».

Επισήμανε πάντως ότι δεν συμφωνεί με αυτές τις εκδηλώσεις λατρείας: «Βέβαια να μην φτάσουμε σε ακρότητες πιο πολύ. Και αυτό είναι ακρότητα… το να σου πλύνουν τα πόδια με σαμπάνια, αλλά δεν γινόταν διαφορετικά…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ