Στροφή στα τυποποιημένα/συσκευασμένα τρόφιμα έχει κάνει ο Έλληνας
καταναλωτής διατηρώντας μία συνήθεια που υιοθέτησε τις περασμένους
μήνες, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και των μέτρων περιορισμού
κυκλοφορίας. Όπως εξηγεί μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Παναγιώτης Μπορέτος,
εμπορικός διευθυντής και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας
ερευνών αγοράς IRI Hellas, μπορεί τα βασικά κριτήρια επιλογής τροφίμων
από τους καταναλωτές να αποτελούσαν στο παρελθόν η ποιότητα και η τιμή
ωστόσο η εικόνα έχει αλλάξει ριζικά και πλέον στα βασικά κριτήρια
επιλογής περιλαμβάνονται η υγιεινή και ασφάλεια. Η τάση αυτή συνδέεται
ξεκάθαρα με την πανδημία του COVID-19, καθώς οι καταναλωτές όλο το
προηγούμενο διάστημα αναζητούσαν κυρίως προϊόντα
συσκευασμένα/τυποποιημένα, ασφαλή και εύκολα να αποθηκευτούν στο σπίτι
για αρκετό διάστημα.
Συνέχεια Εδώ
Συνέχεια Εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου