Σε δύο αγρότες στην Ανθήλη υπεβλήθη πρόστιμο ύψους 4.000 ευρώ ενώ ο πρόεδρος του Παμφθιωτικού Συλλόγου ζητάει την ανοχή του υπουργείου τουλάχιστον μέχρι την εξίσωση του φόρου προκειμένου οι παραγωγοί να καταναλώσουν το πετρέλαιο που ήδη έχουν στις δεξαμενές τους πριν το αντικαταστήσουν.
Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011
Πρόστιμο σε Αγρότες από ΣΔΟΕ για χρήση κόκκινου πετρελαίου
Σε δύο αγρότες στην Ανθήλη υπεβλήθη πρόστιμο ύψους 4.000 ευρώ ενώ ο πρόεδρος του Παμφθιωτικού Συλλόγου ζητάει την ανοχή του υπουργείου τουλάχιστον μέχρι την εξίσωση του φόρου προκειμένου οι παραγωγοί να καταναλώσουν το πετρέλαιο που ήδη έχουν στις δεξαμενές τους πριν το αντικαταστήσουν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
-
Στιγμές αναστάτωσης εκτυλίχθηκαν το απόγευμα της Δευτέρας,στην παραλία Σαράντη Συνέχεια εδώ
-
Σοβαρό ατύχημα σημειώθηκε σήμερα το μεσημέρι Περισσότερα εδώ
-
Δήμος Θηβαίων τιμά την εμβληματική Θηβαία ερμηνεύτρια Χάρις Αλεξίου με την Συνέχεια εδώ
-
Η εκπληκτική Γιώτα Γρίβα και πάλι μαζί μας!! Ο Αθλητικός Όμιλος Υψηλάντη όπως κάθε χρόνο, Συνέχεια εδώ
-
Προπώληση Εισιτηρίων : ΘΗΒΑ : MOTEL / ΛΕΙΒΑΔΙΑ : ΠΟΛΥΤΡΟΠΟ και στο more.com Περισσότερα εδώ
-
Φτερά έκαναν οι οικονομίες πολλών χρόνων για νεαρό ζευγάρι στον Βόλο, καθώς απατεώνες συνέχεια εδώ
-
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η συγκομιδή των κρεμμυδιών που σπάρθηκαν το φθινόπωρο του 2025 Περισσότερα εδώ
-
Υπάρχουν τόποι που δεν επιβάλλονται στο βλέμμα. Δεν έχουν τη λάμψη ενός μεγάλου συνέχεια εδώ
-
Στις κάλπες προσήλθαν, την Κυριακή (14/6), τα μέλη του Ιατρικού Συλλόγου Λιβαδειάς Συνέχεια εδώ
-
Φωτιά εκδηλώθηκε σε σορούς από κομμένα, ξερά χόρτα, στον κόμβο για την νέα εθνική οδό, στη Θήβα, στην γνωστή γέφυρα του τρόμου. Συνέχεια ε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου