Προγράμματα ανακλήσεων αυτοκινήτων Citroen εκτελεί η εταιρεία Citroen Ελλάς ΑΒΕΕ (Γενική Αντιπροσωπεία Αυτοκινήτων Citroen στην Ελλάδα), σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.
Ειδικότερα, τα προγράμματα ανακλήσεων αφορούν:
α) Τα μοντέλα C3 και DS3. Η ανάκληση αφορά 416 οχήματα, στα οποία ο μηχανισμός χειρόφρενου / υλικών τριβής πίσω φρένων μπορεί να μην είναι σύμφωνος με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Σε τέτοια περίπτωση, μπορεί να παρατηρηθεί επιμήκυνση της διαδρομής του μοχλού χειρόφρενου.
β) Το μοντέλο Jumper III. Η ανάκληση αφορά 129 οχήματα, στα οποία η βάση της ρεζέρβας μπορεί να μην καλύπτει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τα συγκεκριμένα θέματα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών αυτοκινήτων Citroen σε όλη την Ελλάδα, για να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες στο όχημά τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Πηγή :http://www.protothema.grΕιδικότερα, τα προγράμματα ανακλήσεων αφορούν:
α) Τα μοντέλα C3 και DS3. Η ανάκληση αφορά 416 οχήματα, στα οποία ο μηχανισμός χειρόφρενου / υλικών τριβής πίσω φρένων μπορεί να μην είναι σύμφωνος με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Σε τέτοια περίπτωση, μπορεί να παρατηρηθεί επιμήκυνση της διαδρομής του μοχλού χειρόφρενου.
β) Το μοντέλο Jumper III. Η ανάκληση αφορά 129 οχήματα, στα οποία η βάση της ρεζέρβας μπορεί να μην καλύπτει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τα συγκεκριμένα θέματα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών αυτοκινήτων Citroen σε όλη την Ελλάδα, για να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες στο όχημά τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου