Την άλλη εβδομάδα θα είναι διαθέσιμα τα πρώτα φθηνά εισιτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για Θεσσαλονίκη – Αθήνα, που αφορούν κρατήσεις μέσω Ίντερνετ για τα δρομολόγια μετά τις 21 Αυγούστου.
Όπως γνωστοποίησε ο γενικός γραμματέας ΥΠΥΜΕΔΙ, κ. Χ. Τσιόκας, σε συνέντευξη Τύπου, στο νέο πλέγμα δρομολογίων της εταιρείας περιλαμβάνονται 14 δρομολόγια για Αθήνα – Θεσσαλονίκη, τα οποία θα είναι ανά δύο ώρες, με οικονομικό εισιτήριο που ξεκινάει από 9 ευρώ (πολιτική ανταμοιβής έγκαιρων κρατήσεων) και κλιμακώνεται μέχρι τα 36 ευρώ. Συγκεκριμένα, για την περαιτέρω ενίσχυση της γραμμής Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα ξεκινήσει μετά τον Δεκαπενταύγουστο και το πρόγραμμα διάθεσης φθηνών εισιτηρίων μέσω διαδικτύου για έγκαιρες κρατήσεις. Κάθε μήνα 10.000 θέσεις θα είναι διαθέσιμες έναντι αντιτίμου 9 ευρώ, 15.000 θέσεις έναντι 19 ευρώ και αντίστοιχος αριθμός έναντι 29 ευρώ.
Παράλληλα, θα ενισχυθεί η προπώληση εισιτηρίων μέχρι και τρεις ημέρες νωρίτερα, παρέχοντας έκπτωση 15%.
Σύμφωνα με τον κ. Τσιόκα, τα εισιτήρια αυτά αφορούν το ¼ των συνολικών εισιτηρίων που κόβονται για τα συγκεκριμένα δρομολόγια, καθώς οι ημερήσιοι επιβάτες φτάνουν τους 7.000 με την πληρότητα να κινείται στο 85%.
Σε περίπτωση καθυστέρησης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αποζημιώνει τους πελάτες παρέχοντας έκπτωση στην τιμή του επόμενου εισιτηρίου για όλους τους προορισμούς ως εξής:
- Καθυστέρηση πάνω από 30 λεπτά: 25% έκπτωση
- Καθυστέρηση πάνω από 60 λεπτά: 50% έκπτωση
- Καθυστέρηση πάνω από 90 λεπτά: 75% έκπτωση
- Καθυστέρηση πάνω από 120 λεπτά: χορήγηση ενός δωρεάν εισιτηρίου
Σημειώνεται πως οι παραπάνω αποζημιώσεις δεν θα δίδονται για τις προσφορές εισιτηρίων 9, 19. 29 ευρώ.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό, θα τεθεί σε πιλοτική εφαρμογή η υπηρεσίας τρένο – ταξί, στο πλαίσιο της οποίας θα δίνεται δυνατότητα, για όσους το επιθυμούν, να ζητούν ταξί να τους παραλάβει από το σπίτι τους το πρωί, όπως και κατά την επιστροφή τους από τον σταθμό των τρένων να τον μεταφέρουν στο σπίτι τους.
Συγκεκριμένα, ένας επιβάτης ξεκινώντας το ταξίδι του από τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, την Κατερίνη και το Βόλο θα έχει την δυνατότητα με ένα ενιαίο μειωμένο εισιτήριο να ζητήσει να τον περιμένει ταξί και να τον μεταφέρει στον τελικό του προορισμό. Το συνολικό κόστος τρένου και ταξί θα είναι ιδιαίτερα ελκυστικό ξεκινώντας από 69 ευρώ μετ' επιστροφής για όσους διαμένουν στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης.
Έμφαση θα δοθεί και στο πρωινό δρομολόγιο Θεσσαλονίκης – Αθήνας, με στόχο να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά business υπηρεσίας, δηλαδή με αναχώρηση από το Σ. Σ. Θεσσαλονίκης στις 05.11 πμ. και άφιξη στην Αθήνα στις 10:26 πμ., ώστε οι επιβάτες να μπορούν πραγματοποιήσουν τις δουλειές τους στην πρωτεύουσα και να επιστρέψουν στην έδρα τους, την ίδια μέρα με απογευματινό τρένο.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχοντας έρθει σε συμφωνία με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, από 1η Σεπτεμβρίου 2011 θα παρέχει στους επιβάτες τη δυνατότητα χρήσης Ίντερνετ ταξιδεύοντας με το τρένο, όσο και συνεχές σήμα στα κινητά τηλέφωνα.
Επιπροσθέτως, στο πλαίσιο της προσπάθειας να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στις εμπορευματικές μεταφορές θα προωθήσει ένα πρόγραμμα συνδυασμένης μεταφοράς φορτηγού - τρένου για τη μεταφορά φορτίων από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και αντίστροφα. Βάση θα αποτελεί το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, στο οποίο ήδη λειτουργεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τα τέλη Ιουλίου 2011, ενώ στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ήδη η σχετική οργάνωση και υποδομή στον παλιό σταθμό εμπορευμάτων.
Σχετικά με την πορεία της εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο κ. Τσιόκας τόνισε ότι «με την ολοκλήρωση του πρώτου εξαμήνου και έχοντας υπόψη και τα θετικά αποτελέσματα του Ιουλίου μπορούμε με ασφάλεια να ανακοινώσουμε ότι ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα εξυγίανσης ζημιογόνων εταιριών της χώρας που αφορά τον όμιλο ΟΣΕ καταγράφει ήδη θετικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα μηδενίζεται το έλλειμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και καταγράφεται για πρώτη φορά στον ΟΣΕ πρωτογενές πλεόνασμα».
Συγκεκριμένα, όπως είπε, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιβάρυνε τον Έλληνα φορολογούμενο με 20 εκατ. ευρώ κάθε μήνα έχοντας καταγράφοντας χρέος 700 εκατ. ευρώ το 2009. Ωστόσο, όπως τόνισε τον Ιούλιο του 2011, μετά την εφαρμογή του προγράμματος εξυγίανσης της εταιρείας το έλλειμμα μειώθηκε στα 1,7 εκατ. ευρώ, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το έλλειμμα θα έχει μηδενιστεί μέχρι τον Σεπτέμβριο, δηλαδή τρεις μήνες πριν τον στόχο που έχει θέσει η τρόικα.
Όσον αφορά τον ΟΣΕ, ο κ. Τσιόκας ανέφερε ότι το έλλειμμα του Οργανισμού έφτανε το 1,2 δισ. ευρώ το χρόνο, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2011 ο ΟΣΕ παρουσιάζει λειτουργικό πλεόνασμα 3 εκατ. ευρώ.
Τέλος, ο κ. Τσιόκας γνωστοποίησε ότι το 2012 θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες και θα έχουν προκηρυχθεί οι διαγωνισμοί για την ανάπτυξη προαστιακού σιδηρόδρομου για Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Προμαχώνα, με ηλεκτροκίνηση, έργα συνολικού προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, που αναμένεται να έχουν υλοποιηθεί εντός της διετίας 2013-2014.
Όπως γνωστοποίησε ο γενικός γραμματέας ΥΠΥΜΕΔΙ, κ. Χ. Τσιόκας, σε συνέντευξη Τύπου, στο νέο πλέγμα δρομολογίων της εταιρείας περιλαμβάνονται 14 δρομολόγια για Αθήνα – Θεσσαλονίκη, τα οποία θα είναι ανά δύο ώρες, με οικονομικό εισιτήριο που ξεκινάει από 9 ευρώ (πολιτική ανταμοιβής έγκαιρων κρατήσεων) και κλιμακώνεται μέχρι τα 36 ευρώ. Συγκεκριμένα, για την περαιτέρω ενίσχυση της γραμμής Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα ξεκινήσει μετά τον Δεκαπενταύγουστο και το πρόγραμμα διάθεσης φθηνών εισιτηρίων μέσω διαδικτύου για έγκαιρες κρατήσεις. Κάθε μήνα 10.000 θέσεις θα είναι διαθέσιμες έναντι αντιτίμου 9 ευρώ, 15.000 θέσεις έναντι 19 ευρώ και αντίστοιχος αριθμός έναντι 29 ευρώ.
Παράλληλα, θα ενισχυθεί η προπώληση εισιτηρίων μέχρι και τρεις ημέρες νωρίτερα, παρέχοντας έκπτωση 15%.
Σύμφωνα με τον κ. Τσιόκα, τα εισιτήρια αυτά αφορούν το ¼ των συνολικών εισιτηρίων που κόβονται για τα συγκεκριμένα δρομολόγια, καθώς οι ημερήσιοι επιβάτες φτάνουν τους 7.000 με την πληρότητα να κινείται στο 85%.
Σε περίπτωση καθυστέρησης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αποζημιώνει τους πελάτες παρέχοντας έκπτωση στην τιμή του επόμενου εισιτηρίου για όλους τους προορισμούς ως εξής:
- Καθυστέρηση πάνω από 30 λεπτά: 25% έκπτωση
- Καθυστέρηση πάνω από 60 λεπτά: 50% έκπτωση
- Καθυστέρηση πάνω από 90 λεπτά: 75% έκπτωση
- Καθυστέρηση πάνω από 120 λεπτά: χορήγηση ενός δωρεάν εισιτηρίου
Σημειώνεται πως οι παραπάνω αποζημιώσεις δεν θα δίδονται για τις προσφορές εισιτηρίων 9, 19. 29 ευρώ.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό, θα τεθεί σε πιλοτική εφαρμογή η υπηρεσίας τρένο – ταξί, στο πλαίσιο της οποίας θα δίνεται δυνατότητα, για όσους το επιθυμούν, να ζητούν ταξί να τους παραλάβει από το σπίτι τους το πρωί, όπως και κατά την επιστροφή τους από τον σταθμό των τρένων να τον μεταφέρουν στο σπίτι τους.
Συγκεκριμένα, ένας επιβάτης ξεκινώντας το ταξίδι του από τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, την Κατερίνη και το Βόλο θα έχει την δυνατότητα με ένα ενιαίο μειωμένο εισιτήριο να ζητήσει να τον περιμένει ταξί και να τον μεταφέρει στον τελικό του προορισμό. Το συνολικό κόστος τρένου και ταξί θα είναι ιδιαίτερα ελκυστικό ξεκινώντας από 69 ευρώ μετ' επιστροφής για όσους διαμένουν στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης.
Έμφαση θα δοθεί και στο πρωινό δρομολόγιο Θεσσαλονίκης – Αθήνας, με στόχο να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά business υπηρεσίας, δηλαδή με αναχώρηση από το Σ. Σ. Θεσσαλονίκης στις 05.11 πμ. και άφιξη στην Αθήνα στις 10:26 πμ., ώστε οι επιβάτες να μπορούν πραγματοποιήσουν τις δουλειές τους στην πρωτεύουσα και να επιστρέψουν στην έδρα τους, την ίδια μέρα με απογευματινό τρένο.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχοντας έρθει σε συμφωνία με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, από 1η Σεπτεμβρίου 2011 θα παρέχει στους επιβάτες τη δυνατότητα χρήσης Ίντερνετ ταξιδεύοντας με το τρένο, όσο και συνεχές σήμα στα κινητά τηλέφωνα.
Επιπροσθέτως, στο πλαίσιο της προσπάθειας να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στις εμπορευματικές μεταφορές θα προωθήσει ένα πρόγραμμα συνδυασμένης μεταφοράς φορτηγού - τρένου για τη μεταφορά φορτίων από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και αντίστροφα. Βάση θα αποτελεί το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, στο οποίο ήδη λειτουργεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τα τέλη Ιουλίου 2011, ενώ στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ήδη η σχετική οργάνωση και υποδομή στον παλιό σταθμό εμπορευμάτων.
Σχετικά με την πορεία της εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο κ. Τσιόκας τόνισε ότι «με την ολοκλήρωση του πρώτου εξαμήνου και έχοντας υπόψη και τα θετικά αποτελέσματα του Ιουλίου μπορούμε με ασφάλεια να ανακοινώσουμε ότι ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα εξυγίανσης ζημιογόνων εταιριών της χώρας που αφορά τον όμιλο ΟΣΕ καταγράφει ήδη θετικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα μηδενίζεται το έλλειμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και καταγράφεται για πρώτη φορά στον ΟΣΕ πρωτογενές πλεόνασμα».
Συγκεκριμένα, όπως είπε, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιβάρυνε τον Έλληνα φορολογούμενο με 20 εκατ. ευρώ κάθε μήνα έχοντας καταγράφοντας χρέος 700 εκατ. ευρώ το 2009. Ωστόσο, όπως τόνισε τον Ιούλιο του 2011, μετά την εφαρμογή του προγράμματος εξυγίανσης της εταιρείας το έλλειμμα μειώθηκε στα 1,7 εκατ. ευρώ, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το έλλειμμα θα έχει μηδενιστεί μέχρι τον Σεπτέμβριο, δηλαδή τρεις μήνες πριν τον στόχο που έχει θέσει η τρόικα.
Όσον αφορά τον ΟΣΕ, ο κ. Τσιόκας ανέφερε ότι το έλλειμμα του Οργανισμού έφτανε το 1,2 δισ. ευρώ το χρόνο, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2011 ο ΟΣΕ παρουσιάζει λειτουργικό πλεόνασμα 3 εκατ. ευρώ.
Τέλος, ο κ. Τσιόκας γνωστοποίησε ότι το 2012 θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες και θα έχουν προκηρυχθεί οι διαγωνισμοί για την ανάπτυξη προαστιακού σιδηρόδρομου για Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Προμαχώνα, με ηλεκτροκίνηση, έργα συνολικού προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, που αναμένεται να έχουν υλοποιηθεί εντός της διετίας 2013-2014.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου