Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

«Βροχή» από καταγγελίες καταναλωτών προς το ΚΕΠΚΑ


Στο οχτάμηνο ανήλθαν σε 6.480

Σε 6.480 ανήλθαν συνολικά, τα παράπονα και οι καταγγελίες πολιτών, που δέχτηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), μέσα στο πρώτο οκτάμηνο του 2011.

Με τη μεσολάβηση του Κέντρου, εξάλλου, σε επιχειρήσεις που είχαν δημιουργήσει προβλήματα, μέλη του ΚΕΠΚΑ αποζημιώθηκαν με το συνολικό ποσό των 373.516,44 ευρώ.

Αυτά αναφέρονται σε σημερινή ανακοίνωση του Κέντρου, στην οποία διευκρινίζεται πως, το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου- Αυγούστου, στην πρώτη θέση της λίστας των παραπόνων βρίσκεται - με διαφορά - η ρύθμιση χρεών για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά.

Πάνω από 2.354 καταναλωτές ζήτησαν πληροφόρηση και συμβουλές από το ΚΕΠΚΑ σχετικά με το θέμα αυτό και μάλιστα από τους 263 που κατέθεσαν τα δικαιολογητικά τους, οι 251 συναντήθηκαν με ειδικούς του Κέντρου και 230 φάκελοι εστάλησαν προς τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, που αντιστοιχούν σε 1.168 σχέδια ρύθμισης οφειλών.

Επίσης, στη λίστα του ΚΕΠΚΑ περιλαμβάνονται 622 καταγγελίες καταναλωτών για ελαττωματικά προϊόντα, 544 για τις τράπεζες, 306 για τις τουριστικές υπηρεσίες, 230 για κακή παροχή υπηρεσιών από ελεύθερους επαγγελματίες, 172 για άρνηση των εταιριών ινστιτούτων αισθητικής και γυμναστηρίων να εφαρμόσουν τη νομοθεσία, 152 για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, 138 για τις δημόσιες υπηρεσίες και ΟΤΑ, 118 για τα τρόφιμα, 114 για τις ασφαλιστικές εταιρίες και 40 για σούπερ μάρκετ (πχ. διαφορά τιμής από το ράφι στο ταμείο).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ