Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Απετράπησαν 226 αυτοκτονίες μέσω διαδικτύου το 2011

Σε 226 περιπτώσεις ανθρώπων που ήταν στα πρόθυρα της αυτοκτονίας ενήργησε αποτελεσματικά το τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος την χρονιά που έφυγε.
Εξειδικευμένο αστυνομικό προσωπικό εντόπισε στις ψηφιακές έρευνες του διαδικτύου 226 ανθρώπους που εκδήλωσαν τέτοια πρόθεση και...

προχώρησε άμεσα στις απαραίτητες αστυνομικές ενέργειες για την αποτροπή.
Είναι σημαντική η συνεργασία του προσωπικού της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με εξειδικευμένους επιστήμονες από Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) που συνδράμουν στη προσπάθειες για τη μετέπειτα ψυχολογική υποστήριξη των ανθρώπων αυτών.
Ενδεικτικά ορισμένες περιπτώσεις αποτροπής αυτοκτονιών είναι οι εξής:
  • Μετά από πολύωρη αναζήτηση σε παραλία της Ανατολικής Αττικής, βρέθηκε 30χρονος, που ετοιμαζόταν να θέσει τέλος στη ζωή του.
  • Ένας 33χρονος βρέθηκε σε ημιλυπόθυμη κατάσταση μέσα σε αυτοκίνητο, έχοντας τη ζώνη του αυτοκινήτου περασμένη γύρω από τον λαιμό του.
  • Μία 33χρονη είχε καταναλώσει μεγάλο αριθμό χαπιών και με άμεση παρέμβαση της αστυνομίας μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο για νοσηλεία.
  • Μία ανήλικη είχε καταναλώσει μεγάλο αριθμό χαπιών, με σκοπό να θέσει τέλος στη ζωή της και χάριν στην έγκαιρη παρέμβαση της αστυνομίας, μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο για πλύση στομάχου.
  • Ένας 39χρονος με προβλήματα κώφωσης, ο οποίος βρισκόταν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, του παρασχέθηκε άμεσα ψυχολογική υποστήριξη.
  • Συνολικά επτά (7) περιπτώσεις που είχαν εκδηλώσει την πρόθεση για βιαιοπραγίες, μέσω ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης και κρίθηκε απαραίτητος ο εγκλεισμός τους σε ψυχιατρικές κλινικές.

Αναλυτικά, οι υποθέσεις αποτροπής αυτοκτονίας ανά μήνα, που χειρίστηκε η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος είναι:
Ιανουάριος
6
Φεβρουάριος
14
Μάρτιος
14
Απρίλιος
11
Μάιος
12
Ιούνιος
14
Ιούλιος
18
Αύγουστος
39
Σεπτέμβριος
26
Οκτώβριος
29
Νοέμβριος
16
Δεκέμβριος
27
Συνολικά
226

Υπενθυμίζεται ότι στην Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος λειτουργεί σε 24ωρη βάση, η τηλεφωνική γραμμή 11012, στην οποία οποιοσδήποτε πολίτης, ανώνυμα ή επώνυμα, μπορεί να προσφέρει πληροφορίες για την πρόληψη, αλλά και την άμεση αποτροπή τέτοιων περιπτώσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ