Τέσσερα νέα και παλιά κόλπα χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι πρατηριούχοι για να κλέψουν τον πελάτη στην μέτρηση της βενζίνης που του βάζουν στο ρεζερβουάρ.
Το θέμα της κλοπής στην αντλία από πρατηριούχους επανήλθε στην επικαιρότητα μετά τις αποκαλύψεις υψηλόβαθμου στελέχους του υπουργείου Οικονομικών που μίλησε για παραμηχανισμό που μπλοκάρει την εγκατάσταση συστήματος εισροών-εκροών το οποίο θα έδινε οριστικά λύση στο πρόβλημα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στα ΝΕΑ, οι πρατηριούχοι χρησιμοποιούν τρία κόλπα από το παρελθόν αλλά και ένα νέο:
Το θέμα της κλοπής στην αντλία από πρατηριούχους επανήλθε στην επικαιρότητα μετά τις αποκαλύψεις υψηλόβαθμου στελέχους του υπουργείου Οικονομικών που μίλησε για παραμηχανισμό που μπλοκάρει την εγκατάσταση συστήματος εισροών-εκροών το οποίο θα έδινε οριστικά λύση στο πρόβλημα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στα ΝΕΑ, οι πρατηριούχοι χρησιμοποιούν τρία κόλπα από το παρελθόν αλλά και ένα νέο:
- Τηλεχειρισμός. Τοποθετούν ειδικό μηχανισμό στην αντλία που τους επιτρέπει να «μαγειρεύουν» με τηλεχειριστήριο το τελικό ποσό.
- Αντλίες με ειδικά τσιπ. Βάζουν ειδικά τσιπ στην πλακέτα της αντλίας ώστε να γράφει παραπάνω. Η μέθοδος είναι παλιά και ήδη υπάρχουν συλλήψεις.
- Θέρμανση. Το κόλπο εδώ είναι η αύξηση της θερμοκρασίας (άρα και η αύξηση του όγκου) του καυσίμου μέσα στη δεξαμενή με μια ειδική «σερπαντίνα ζεστού νερού». Ετσι, αμέσως μετά την είσοδό του στο ρεζερβουάρ, ο δείκτης της βενζίνης ανεβαίνει πολύ, για να υποχωρήσει λίγα λεπτά μετά.
- Πρόσμειξη με αιθανόλη. Είναι η «μόδα» στα πρατήρια βενζίνης και ήδη αρκετά διαδεδομένη αφού η αιθανόλη, που χρησιμοποιείται στη βιομηχανία χημικών και χρωμάτων, δεν φορολογείται με ειδικό φόρο κατανάλωσης (ΕΦΚ) και άρα το κόστος είναι χαμηλό. Ετσι ο οδηγός πληρώνει βενζίνη αλλά αγοράζει ένα μείγμα με αιθανόλη, που μπορεί να προκαλέσει ακόμα και ζημιές στον κινητήρα, εφόσον γίνει σε υψηλό ποσοστό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου