Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Ναπολεόνι: «Δεν έχω συμφωνήσει με καμία ομάδα»


Ναπολεόνι: «Δεν έχω συμφωνήσει με καμία ομάδα»
Στη διάψευση των δηλώσεων του Γιώργου Παράσχου μετά τη νίκη του Λεβαδειακού στην έδρα της ΑΕΚ ότι ο Στέφανο Ναπολεόνι έχει συμφωνήσει με άλλη ομάδα προχώρησε ο ίδιος ο Ιταλός φορ, μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6. «Δεν έχω συμφωνήσει με καμία ομάδα. Το ξαναλέω ότι είμαι παίκτης του Λεβαδειακού και δεν κοιτάω κάτι άλλο», τόνισε ο πρωταγωνιστής της σαββατιάτικης αναμέτρησης στο ΟΑΚΑ. Ποιο ήταν το σχόλιό του για την Ένωση.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Στέφανο Ναπολεόνι στην εκπομπή «Δεξί, αριστερό και άουτ» με τους Σωτήρη Κωσταβάρα και Γιάννη Θειακό

Για τη νίκη του Λεβαδειακού κόντρα στην ΑΕΚ

«Ήταν πολύ σημαντική νίκη για ολόκληρη την ομάδα και το γκολ για εμένα. Είμαι πολύ χαρούμενος για τη νίκη και το γκολ»

Για τη φάση του γκολ, όπου εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Κωνσταντόπουλου

«Προσπαθώ πάντα να ακολουθώ τη φάση, όταν κάποιος από την ομάδα κάνει σουτ, θέλω να είμαι εκεί για να κάνω κάτι. Δεν ξέρουμε ποτέ τι μπορεί να γίνει στη μικρή περιοχή. Σε αυτή τη φάση ήμουν τυχερός, επειδή η μπάλα έφυγε από τον τερματοφύλακα και ήταν ένα εύκολο τέρμα για εμένα».

Για την εικόνα του ματς στο ΟΑΚΑ

«Στο πρώτο ημίχρονο είδαμε ότι δεν ήταν εύκολο για εμάς, αφού η ΑΕΚ είχε πολλές ευκαιρίες για γκολ και εμείς είχαμε το πολύ μία-δύο. Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε πιο συγκεντρωμένοι. Ξέραμε ότι μπορούσαμε να πάρουμε κάτι καλύτερο και όχι να μείνουμε στο 0-0. Στο τέλος ήρθε το γκολ και η νίκη για εμάς».

Για τη συνέχεια των υποχρεώσεων του Λεβαδειακού

«Πιστεύω ότι έχουμε ευκαιρία να κοιτάμε πιο ψηλά στη βαθμολογία, όμως ταυτόχρονα κοιτάμε τι συμβαίνει πιο κάτω. Απομένουν πολλά παιχνίδια και πρέπει να τα κοιτάμε το κάθε ένα ξεχωριστά. Στο τέλος θα δούμε τι θα έχουμε κάνει. Σίγουρα θέλουμε να ανέβουμε πιο ψηλά. Το κάθε παιχνίδι έχει τη δική του αξία».

Για τη φημολογία που έχει αναπτυχθεί για το μέλλον του

«Δεν διαβάζω πολύ εφημερίδες και δεν είδα τι έχει πει ο κόουτς. Είμαι ακόμα εδώ, είμαι παίκτης του Λεβαδειακού και μέχρι τον Δεκέμβριο θέλω να βοηθήσω την ομάδα. Όταν λήξει το συμβόλαιό μου είναι όλα ανοιχτά. Δεν έχω συμφωνήσει με καμία ομάδα. Το ξαναλέω ότι είμαι παίκτης του Λεβαδειακού και δεν κοιτάω κάτι άλλο. Δεν σκέφτομαι τα χρήματα και το μόνο που θέλω είναι να είμαι καλά. Τώρα θέλω να γίνω καλά, να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ τον Λεβαδειακό και μετά θα δούμε τι θα γίνει μετά τη λήξη του συμβολαίου μου».

Για το γεγονός ότι μπήκε ως αλλαγή

«Ήμουν τραυματίας και είχα πρόβλημα. Όλοι οι ποδοσφαιριστές δεν θέλουν να μένουν στον πάγκο. Ήξερα ότι δεν μπορώ να παίξω παραπάνω από ένα ημίχρονο. Για αυτό με άφησε στον πάγκο, αλλά νομίζω ότι βοήθησα με την είσοδό μου στον αγώνα. Έτσι πρέπει να κάνουν όλοι. Να βοηθούν από το πρώτο λεπτό χωρίς να υπολογίζουν τίποτα. Τα τελευταία δύο χρόνια είχα διάφορους τραυματισμούς»

Για την φετινή ΑΕΚ

«Είδα μία καλή ομάδα. Μας δημιούργησε αρκετά προβλήματα στο πρώτο και το δεύτερο ημίχρονο. Είναι καλή ομάδα και δεν της αξίζει εκεί που βρίσκεται. Έχει καλό προπονητής και παίκτες. Χρειάζεται ένα ‘κλικ’ για να πάει εκεί που πρέπει. Δεν είναι η χειρότερη ομάδα στο φετινό πρωτάθλημα. Πιστεύω ότι θα πάνε εκεί που πρέπει, γιατί έχουν καλό προπονητή και παίκτες».sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ