Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Τι έγραφε ο «Τοξοβόλος» για τον σύντροφο του -δολοφόνο της Πάρου- Τάσο Θεοφίλου

Τι έγραφε ο «Τοξοβόλος» για τον σύντροφο του -δολοφόνο της Πάρου

Αίσθηση είχε προκαλέσει τον περασμένο Αύγουστο μία ανάρτηση στο διαδίκτυο από ένα νεαρό αντιεξουσιαστή που καταζητούσε η ΕΛ.ΑΣ για συμμετοχή στην οργάνωση «Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς», ο οποίος μεταξύ άλλων δήλωνε συμπαράσταση στον συλληφθέντα για τη ληστεία στην Πάρο και τη δολοφονία του οδηγού ταξί Δημήτρη Μίχα, τον οποίο αποκαλούσε ρουφιάνο.
Η αστυνομία αναζητούσε από τότε τον «Τοξοβόλο του Συντάγματος», τον οποίο θεώρουσε μέλος της «Συνωμοσίας των Πυρήνων της Φωτιάς».
Μεταξύ των άλλων ο Τοξοβόλς ανέφερε τότε στο κείμενό του:
«Ξεκινάω να γράφω επ' αφορμής της πρόσφατης στοχοποίησης μου απο τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης, ως συνεργό σε δολοφονία ενός ρουφιάνου κατά τη διάρκεια ληστείας τράπεζας στην Πάρο. Ο βασικός λόγος που γράφω είναι για να σπάσω το μονοπώλιο του λόγου της εξουσίας, τουλάχιστον γύρω απ' το πρόσωπό μου και τις επιλογές μου.
Αυτή η επιλογή μου να είμαι δίπλα σε παράνομους συντρόφους, για την οποία παραμένω περήφανος, είχε ως αποτέλεσμα και τη δική μου εξώθηση στην παρανομία μαζί με αλλους συντρόφους μου, μετά την κατασταλτική επίχειρηση εναντίον της επαναστατικής οργάνωσης «Συνομωσία Πυρήνων της Φωτιάς» στο Βόλο (συμπτωματικά λίγες μέρες μετά την συμβολική επίθεση μου εναντίον της Βουλής με τόξο και την επακόλουθη σύλληψή μου).
Οταν έμαθα για τη ληστεία στην Πάρο, ενστικτωδώς η ψυχή μου τάχθηκε με το μέρος των δραστών. Θέλω να πιστεύω ότι οι μπάτσοι δε θα καταφέρουν να τους πιάσουν. Σημαντικό είναι να αναφερθώ στο σύντροφο Τάσσο Θεοφίλου που συνελήφθη για την υπόθεση αυτή.
Δεν τον γνωρίζω προσωπικά, αλλά αναγνωρίζω στα γραπτά του έναν αξιοπρεπή άνθρωπο. Δεν εμπιστεύομαι τα λεγόμενα των μπάτσων, και θα εμπιστευτώ ό,τι δηλώσει ο σύντροφος στο δημόσιο κείμενο του. Θεωρώ όμως ότι όπως και να 'χει έχει ανάγκη την αλληλεγγύη μας και όχι να ταφεί στη σιωπή. Του στέλνω μια αδερφική αγκαλιά και ένα "κουράγιο σύντροφε"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ