Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Κόρμπος: «Δεν θα μείνω στη Λιβαδειά»

Κόρμπος: «Δεν θα μείνω στη Λιβαδειά»

Την αποχώρησή του από τον Λεβαδειακό για προσωπικούς λόγους γνωστοποίησε στον αέρα του NovaΣΠΟΡ FM 94,6 o Παναγιώτης Κόρμπος.


Ο 25χρονος αμυντικός του οποίου το συμβόλαιο με τον Λεβαδειακό λήγει στο τέλος της σεζόν δήλωσε πως πρόθεσή του είναι να αποχωρήσει από την ομάδα της Λιβαδειάς, απόφαση στην οποία έχει οδηγηθεί εξαιτίας προσωπικών λόγων.

Ωστόσο, ο Κόρμπος δήλωσε πως προς το παρόν σκοπεύει να ξεκουραστεί και μετά το Πάσχα θα ασχοληθεί με το μέλλον του.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην εκπομπή «Εκ της Διευθύνσεως» και τον Γιώργο Μαζιά:

Για το μέλλον του:
«Το συμβόλαιο μου λήγει, αλλά δεν έχω ακόμη μιλήσει με τον Πρόεδρο. Όταν αυτό γίνει θα επαναλάβω αυτό που του έχω πει, δηλαδή ότι για προσωπικούς λόγους δύσκολα θα μείνω στη Λιβαδειά. Όσον αφορά για το ενδιαφέρον άλλων ομάδων δεν έχω μιλήσει με κανέναν. Σκοπεύω να συναντήσω τον μάνατζερ μου πριν την Κυριακή και να μου πει πως έχει η κατάσταση. Αν έρθει πρόταση από το εξωτερικό αρχικά θα το συζητήσω με την οικογένεια μου».

Για τη χρονιά που ολοκληρώθηκε:
«Η χρονιά ήταν πολύ δύσκολη, ξεκίνησε καλά, αλλά μετά δεν πήγαμε όπως θέλαμε. Τώρα προέχει να ξεκουραστώ κυρίως ψυχολογικά και μετά το Πάσχα θα δούμε τι θα κάνω ποδοσφαιρικά».

Για το φετινό πρωτάθλημα και την οικονομική κατάσταση:
«Ήταν ένα πρωτάθλημα –έκπληξη με τους κανονισμούς των μεταγραφών, άλλαξε πολύ η κατάσταση και έγινε ένα περίεργο πρωτάθλημα. Όλα αυτά είχαν αντίκρισμα στους παίκτες, οι οποίοι δεν έβρισκαν ομάδες. Έμειναν πολλά παιδιά χωρίς ομάδα, άλλοι πήγαν στην τέταρτη κατηγορία. Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει και το ποδόσφαιρο, οι χρηματικές απολαβές έχουν περιοριστεί ιδιαίτερα περισσότερο στις μικρότερες κατηγορίες. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο, ελπίζουμε στο μέλλον τα πράγματα να βελτιωθούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ