Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο Γιάννη Ραχούτη για τις εκλογές

Αγαπητοί συμπολίτες,


Θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στους Βοιωτούς πολίτες που με τίμησαν με την ψήφο τους στις Περιφερειακές Εκλογές  με το Συνδυασμό του Κώστα Μπακογιάννη << Αλλάζουμε στην καρδιά της Ελλάδας>>.
Έχοντας στο πλευρό μου την μοναδική και αμέριστη συμπαράσταση της οικογένειας  μου και των φίλων μου, έδωσα έναν έντιμο αγώνα υπέρμετρου πολιτικού πολιτισμού όπως άλλωστε αρμόζει στη νέα γενιά της εποχής μας. 

Θέλω να ευχαριστήσω τον Κώστα Μπακογιάννη για την τιμή και την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου  να με συμπεριλάβει στο συνδυασμό << Αλλάζουμε στην καρδιά της Ελλάδας>>. Θα βρίσκομαι πάντα στο πλευρό του και θα βοηθάω τον Συνδυασμό από οποιοδήποτε μετερίζι.

Θέλω επίσης να συγχαρώ και τους εκλεγέντες του συνδυασμού και να τους ευχηθώ καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνουν.


Είμαι σίγουρος, ότι την Κυριακή 25 Μαΐου, θα ανανεώσετε την εμπιστοσύνη σας στον Συνδυασμό του Κώστα Μπακογιάννη ώστε να διαχειριστεί με σύνεση και υπευθυνότητα τα δύσκολα προβλήματα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.







                                                                                      Με εκτίμηση,

                                                                                 ΡΑΧΟΥΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

                                                              Υποψ. Περιφερειακός Σύμβουλος Ν. Βοιωτίας
               
                                                          Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιών

                                                                      Μηχανολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ