Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Επείγουσα ανακοίνωση της υποψήφιας για την Ευρωβουλή Αργυράκου Μαργαρίτας

ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ! ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ :Με ξέρετε όλοι ως Αργυράκου Μαργαρίτα. Επειδή όμως ...έτσι το ...θέλει η νομοθεσία, έμαθα και εγώ τώρα μόλις, ότι στο Ψηφοδέλτιο της ΕΛΙΑΣ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ που συμμετέχω, το όνομά μου αναφερεται με την Πολωνική εκδοχή του, δηλαδή ΜΙΕΡΝΙΚ ΜΑΛΓΚΟΡΖΑΤΑ-ΓΙΟΛΑΝΤΑ και εντος παρενθέσεως αναφερεται το ελληνικό όνομά μου (ΑΡΓΥΡΑΚΟΥ ΜΑΡΓ/ΙΤΑ) που γνωρίζουν όλοι οι φίλοι μου, οι συντοπίτες μου, οι συνεργατες μου και οι συναγωνιστές μου στον αγροτο-κτηνοτροφικό συνδικαλισμό όπου δραστηριοποιούμαι,σε όλη την Ελλάδα, εδώ και 20 χρόνια. Είμαι μια μορφή ''θύματος'' της τυπικότητας του νόμου! Δεν είμαι πολιτικός με την εννοια που ξερατε για να μπορώ να κάνω ανακοινώσεις,διαφημίσεις, να βγάλω αφίσσες κλπ.Ειμαι μια κτηνοτρόφος που παλεύω μόνη μου!!! Βοηθήστε αυτό να διαδοθεί!!!

Για να βάλετε λοιπόν σταυρό σε μένα να κοιτάξετε στο γραμμα << Μ>>, όπου θα με βρείτε έτσι

ΜΙΕΡΝΙΚ ΜΑΛΓΚΟΡΖΑΤΑ-ΓΙΟΛΑΝΤΑ (ΑΡΓΥΡΑΚΟΥ ΜΑΡΓ/ΤΑ) του Στάνισλαβ

Θυμηθήτε στην κάλπη!
Για μια δυνατή παρουσία της Ελιάς, για μια δυνατή φωνή μέσα στην Ελιά και μέσα στην Ευρωβουλή!

ΜΙΕΡΝΙΚ ΜΑΛΓΚΟΡΖΑΤΑ-ΓΙΟΛΑΝΤΑ (ΑΡΓΥΡΑΚΟΥ ΜΑΡΓ/ΤΑ) του Στάνισλαβ, Κτηνοτρόφος, Υποψήφια Ευρωβουλευτής με την Ελιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ