Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Χωρίς νερό το Λεοντάρι και Χωρίς ενημέρωση!!!

Η διακοπή νερού στο Λεοντάρι συνεχίζεται για 2η  ημέρα χωρίς κάποιος υπεύθυνος να ενημερώσει σύμφωνα με τους κατοίκους τι βλάβη υπάρχει?? πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη και πόσες ώρες χρειάζονται για την αποκατάσταση,αν το νερό είναι επικίνδυνο απο μικρόβια,γιατί με τις τελευταίες συνεχόμενες διακοπές το νερό είναι θολό.Οι κάτοικοι του Λεονταρίου διαμαρτύρονται γιατί δεν βρίσκουν κάποιον υπεύθυνο να απαντήσει και όπως μας είπαν χαρακτηριστικά "έχουν κλείσει όλοι τα τηλέφωνα".Και το ερώτημα που θέτουν οι Λεονταρίτες εκτός των προβλημάτων διαβίωσης,καθημερινότητας,μήπως κινδυνεύουμε και απο μολύνσεις....

10 σχόλια:

  1. Εγώ πάντως που πήρα τηλ μου απάντησαν και στο δημαρχείο χτες και ο δήμαρχος στο κινητό και ο πρόεδρος και μου εξήγησαν το πρόβλημα και το κατάλαβα.τώρα οτι ΕΣΥ λες πως έχουν κλείσει τα τηλέφωνα με προβληματίζει για την αξιοπιστία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΛΕΟΝΤΑΡΙΤΗΣ ΕΜΕΙΣ ΖΟΥΣΑΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ.ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΠΤ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΝΕΒΑΖΑΜΕ ΜΝΜ ΣΤΟ FB ΕΣΥ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ. ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΤΟ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως στο FB δεν ήμουν. Αν είμαι ή όχι λεονταριτης το γνωρίζω εγώ και μου αρκεί. Απλά θυμαμαι ότι παλιά είχαμε νερό που και που,ενώ τα τελευταία χρόνια έγιναν τεράστιες προσπάθειες και είχαμε λιγότερα προβλήματα. Φέτος είναι η πρώτη φορά που έχουμε πρόβλημα. Στην Αθήνα δε σου κόπηκε ποτε το νερό; Μη μου πεις όχι θα είναι ΨΈΜΑ. Όταν σου κόπηκε ξεσκιστηκαν όλοι να σε ενημερώσουν; Γιατί σε μένα ακόμα ακούγεται το βουισμα του τηλεφώνου στα αυτιά μου. Εδώ ποιον προσπαθησες να βρεις και δεν τον βρηκες;; Γιατί εγώ με την πρώτη τους βρήκα όλους. Και γιατί εγώ ξέρω απο χτες το απόγευμα ότι το πρόβλημα είναι στο σύστημα επικοινωνίας των δεξαμενών ,ενω εσείς δεν ´´ξερετε ´´ καν με ποιον να επικοινωνήσετε; Ότι είναι πρόβλημα η έλλειψη του νερού δεν διαφωνεί κανένας. ότι κάποιοι Όμως θέλουν να κάνουν ένα τεχνικό ζήτημα και πολιτικό είναι Πολύ επικυνδινο και δεν πρέπει να τους ακολουθήσουμε.

      Διαγραφή
  3. εγω ηρθα για σαβατοκυριακο στο χωριο μου και δεν ειχα νερο σπιτι μου ρωτησα τη γειτονια δυστυχως και εκεινοι δεν γνωριζαν γινεται συνεχεια μου απαντησαν για πες και σε μας το προβλημα τουλαχιστον να μαθουμε και εμεις γιαττι δεν ειχαμε νερο και δεν μπορουσαμε να κανουμε τις βασικες μας αναγγες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ela re filaraki stamata tis m....stimenos eisai apo aliarto aksios o mistho sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΛΙ ΞΑΝΑΚΟΠΗΚΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΒΛΑΒΗ Η ΠΡΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΙΒΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ,ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΝ.ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΙΜΟ???ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ??? ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ